چهارشنبه 31 خرداد 1396 / 09:05|کد خبر : 2620|گروه : فرهنگي

پروژه ساختمان مسجد دانشگاه آزاد بانه کلنگ زنی شد

پروژه ساختمان مسجد دانشگاه آزاد بانه کلنگ زنی شد

با حضور مهندس بیگلری؛ رئیس دانشگاه های آزاد استان کردستان و جمعی از مسئولین و خیرین دانشگاه ساز ساختمان مسجد دانشگاه آزاد اسلامی بانه کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ظهر امروز از پروژه ساختمان مسجد دانشگاه آزاد بانه با حضور مهندس بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس؛ دکتر کیانی رئیس دانشگاه های آزاد  استان کردستان، مسئولین و جمعی از خیرین؛ پروژه مسجد دانشگاه  آزاد بانه واقع در محوطه دانشگاه کلنگ زنی شد.

دکتر فتاحی، رئیس دانشگاه آزاد بانه در حاشیه مراسم کلنگ زنی از این پروژه در  گفت و گو با ما در تشریح پروژه مذکور گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 250 متر مربع و با کمک خیر نیک اندیش رئوف محمودی احداث خواهد شد.

وی اعتبار لازم برای اتمام این پروژه را مبلغ 250 میلیون تومان برآورد کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مسجد طی تفاهم نامه ای که بین دانشگاه آزاد و خانواده محمودی منعقد شده است؛ خیر متعهد شده است که کلیه اعتبار مورد نیاز برای ساخت این مسجد را تامین کند.

رئیس دانشگاه آزاد بانه ابراز امیدواری کرد که پروژه مذکور تا چهار ماه آینده به اتمام برسد.

فتاحی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه ساختمان جدید دانشگاه آزاد بانه؛ میزان پیشرفت این پروژه را بیش از 90 درصد عنوان کرد و گفت: این دانشگاه برای مهر ماه سالجاری به اتمام خواهد رسید و دانشجو می پذیرد.



برچسب ها :

ساختمان جدیددانشگاه آزاد بانهبانهآرباباخبرکلنگ زنیبیگلریرئیس دانشگاه های آزاد کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی