چهارشنبه 31 خرداد 1396 / 09:11|کد خبر : 2621|گروه : اجتماعي

انتقاد شدید نماینده سقز و بانه از روند تکمیل پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بانه

انتقاد شدید نماینده سقز و بانه از روند تکمیل پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بانه

نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ؛ ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی از پروژه ساختمان مسجد دانشگاه آزاد بانه با انتقاد شدید از روند پیشرفت پروژه درمانگاه تامین اجتماعی این شهر گفت: میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه اصلا رضایت بخش و قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر ، مهندس بیگلری در این مراسم؛ با ابراز رضایت از مراحل احداث و تکمیل پروژه ساختمان جدید دانشگاه آزاد بانه گفت: این پروژه با همت دانشگاه آزاد، مشارکت مردم و خیرین از پیشرفت قابل ملاحضه ای برخودار است بطوریکه می بینیم پیشرفت فیزیکی این پروژه امروز بالغ بر 90 درصد می باشد.

وی با اشاره به اینکه پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بانه بسیار جلوتر از دانشگاه آزاد و با حضور خود رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ زنی شد افزود: قرار بود این پروژه  18 ماهه تمام شود که متاسفانه پس از گذشت دو برابر زمان مذکور از این وعده نیز هنوز پیشرفت فیریکی این پروژه  به 60 درصد نرسیده است که بنده بعنوان نماینده مردم  شهرستان هاس سقز و بانه  از این وضعیت به شدت گله مندم و از روند تکمیل این پروژه  انتقاد دارم.

مهندس بیگلری با ابراز خرسندی از پیشرفت احداث دانشگاه آزاد بانه اظهار داشت: امروز مردم خیر بانه علی رغم حضور جدی در عرصه مدرسه سازی و مشارکت در کارهای عام المنفعه متعدد؛ اقدام به ساخت دانشگاه نیز کرده اند که این موضوع حاکی از فرهنگ و طبع بلند مردم خیر و فرهنگی این شهر دارد.

نماینده مردم سقز و بانه، احداث ساختمان جدید دانشگاه آزاد بانه را با همت مردم و خیرین به فال نیک گرفت و گفت: احداث دانشگاهی به این عظمت برای شروع کار بسیار امیدوار کننده است و امیدواریم که در آینده شاهد کارهای بیشتری از مردم خیر و فرهنگ دوست بانه در امر دانشگاه سازی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اخذ مجوز احداث دانشگاه فنی حرفه ای در بانه نیز اشاره کرد و گفت: اخذ مجوز این دانشگاه در بین تمام شهرهای غرب کشور به نام بانه فرصت مناسبی است که بایستی از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد؛ رئیس اداره مسکن و شهرسازی بانه نیز نسبت واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث دانشکده فنی این شهر  اعلام آمادگی کرده و همچنین یکی از خیرین بانه ای نیز از هم اکنون برای تجهیز این دانشکده قول مساعد  داده است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد کلنگ زنی از این پروژه آموزشی نیز در شهرستان بانه باشیم.

 بیگلری بهره برداری از ساختمان جدید دانشگاه آزاد بانه را در توسعه علم و تاثیر گذاری آن را بر کیفیت علمی دانشجویان مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه سابق شرایط یک مرکز آموزشی برای دانشجویان را نداشت و در حد و شان مردم بانه نبود.

در ادامه دکتر کیانی؛ رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی کردستان  نیز همت مردم بانه و خیرین این شهرستان برای احداث دانشگاه آزاد این شهر و کمک آنان به تکمیل این دانشگاه را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: این اقدام؛ ناشی از فرهنگ و طبع بلند مردم بانه و بها دادن آنها به بحث علم آموزی است.

 وی افزود: مردم شهر مرزی بانه در انجام کارهای خیرخواهانه و مشارکت آنها در کارهای عام المنفعه همواره پیشگام بوده و در این حوزه زبانزد همگان هستند.

بیگلری تصریح کرد: خیرین بسیاری از ابتدا تا به امروز در احداث ساختمان جدید دانشگاه آزاد بانه نقش داشتند که در مراسم افتتاح این دانشگاه دز مهر ماه سالجاری طی برگزاری آیینی از همه این عزیران تقدیر خواهد شد.

در پایان؛ همه حاضرین در این مراسم از ساختمان جدید دانشگاه آزاد بانه و پیشرفت کاری این پروژه بازدید کردند.



برچسب ها :

بیگلریکلنگ زنیبانهآرباباخبرمسجد دانشسگاه آزادانتقاد شدیدپروژهدرمانگاه تامین اجتماعی بانهساختمان جدید دانشگاه آزاد بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی