چهارشنبه 31 خرداد 1396 / 07:44|کد خبر : 2623|گروه : سياسي

معاون فرماندار بانه:

مهمترین پیام روز قدس به مسلمانان وحدت در برابر اسرائیل است

مهمترین پیام روز قدس به مسلمانان وحدت در برابر اسرائیل است

معاون سیاسی فرماندار بانه با تاکید بر حضور حداکثری مردم این شهرستان در روز جهانی قدس گفت: مهمترین پیام روز قدس به مسلمانان جهان وحدت در برابر اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در سهرستان بانه شامگاه گذشته با حضور معاون فرماندار بانه در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

نژاد شهیدی معاون سیاسی فرماندار بانه در این جلسه با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین اظهار داشت: روز جهانی قدس یک حرکت عظیم و با معنی و از ابتکارات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران دال بر نامشروعیت این رژیم جعلی می باشد.

وی به همکاری وتعامل ارگان ها و نهادهای دولتی در برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و افزود: همه نهادها بایستی با همدلی و اتحاد  زمینه حضور هر چه بیشتر مردم را در راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم کنند.

معاون فرماندار تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس هر ساله یادآور غاصبیت اسرائیل و اعلام خشم و انزجار مسلمانان جهان از این جنایت می باشد که بایستی سال به سال به عظمت و بزرگی آن افزوده شود.

شهیدی، اتحاد و همدلی مسلمانان در روز جهانی قدس بمنظور دفاع از مظلومیت مسلمانان فلسطین را از دیگر برکات و پیام های آخر جمعه ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: اگر مسلمانان جهان با تمسک به آیات وحدت بخش قرآن با همدیگر همدل و متحد شوند ابرقدرت های جهان را نابود می کنند.

وی خاطرنشان کرد؛ امروز آمریکا و اسرائیل با ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان جهان در پی تضعیف قدرت مسلمانان و در مقابل تقویت قدرت خود هستند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود؛ حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست های تکفیری داعش در استان دیرالزور سوریه را اقدامی انقلابی و تلافی جویانه دانست و گفت: این اقدام پاسداران اسلام به داعش وواربابان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان نشان داد که اگر دست از ما خطا کنند و بخواهند بر علیه امنیت و منافع ملی کشور اقدامی کنند با پاسخ در خور و قاطع پاسداران و رزمندگان اسلام مواجه خواهند شد.

   
در پایان مقرر شد؛ روز جمعه دوم تیرماه سالجاری راهپیمایان در بانه همزمان با سراسر کشور راس ساعت ده در مقابل اداره اوقاف و امور خیریه  تجمع کنند و  ساعت ده و نیم  با حرکت در طول خیابان امام به سمت جایگاه راهپیمایی کنند.



برچسب ها :

روز قدسبانهوحدتاسرائیلرمضانآرباباخبرراهپیمایی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی