پنجشنبه 1 تیر 1396 / 09:34|کد خبر : 2626|گروه : اجتماعي

حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در عرصه های کشاورزی بانه اجرا شد

حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در عرصه های کشاورزی بانه اجرا شد

بامداد امروز، حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در عرصه های کشاورزی بانه توسط شورای حفاظت از اراضی ملی این شهرستان اجرا شد .

کریم شریفی؛ در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: بامداد امروز یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بانه در روستای انجیله واقع در دشت سورین این شهرستان قلع و قمع شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این واحد بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی بانه و خارج از ضوابط خانه های کارگری احداث شده بود به منزله تغییر کاربری غیر مجاز محسوب می شد که بر اساس قانون شامل حکم تخریب و قلع و قمع می شد.

 شریفی تصریح کرد: به مالک این واحد اخطارهای قبلی بصورت شفاهی و کتبی  داده شده بود که متاسفانه علی رغم تذکرات مکرر اقدام به احداث واحد  مذکور در زمین  کشاورزی خود کرده بود که در نتیجه بامداد امروز این واحد با حکم قضایی تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی بانه یادآور شد؛ که از نوروز امسال تا کنون این پنجمین تخریب غیر مجاز در اراضی کشاورزی بانه می باشد.


وی اظهار داشت: کشاورزا برای احداث هرگونه بنا و یا خانه های کارگری در اراضی کشاورزی خود می بایست در ابتدا با مراجعه به جهاد کشاورزی و  پس از دریافت مجوز مورد نیاز  به صورتی کاملا قانونی نسبت به احداث و ایجاد هرگونه بنا در مزارع خود اقدام کنند.

شریفی خاطرنشان کرد؛ علی رغم اینکه واحدهای غیر مجاز تخریب گردید  مالک  این واحد می بایست برای پرداخت جریمه به دادگاه معرفی شود.



برچسب ها :

بنای غیر مجازبانهاراضی کشاورزیساخت و سازجریمهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی