جمعه 2 تیر 1396 / 13:09|کد خبر : 2633|گروه : سياسي

اسرائیل عامل اصلی نا امنی ها در خاورمیانه است

اسرائیل عامل اصلی نا امنی ها در خاورمیانه است

امام جمعه موقت بانه بااشاره به وضعیت نا امنی در کشورهای اسلامی گفت: اسرائیل عامل اصلی ناامنی ها در منطقه خاورمیانه است .

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس این شهرستان، ضمن قدردانی از حضور منسجم و انقلابی مردم بانه در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: نام گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، میراث گرانبها  و ماندگار این شخصیت بزرگ دنیای اسلام و جهان است.

 وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل  امروز با انجام جنایت های متعدد در منطقه خاورمیانه بدنبال بر هم زدن امنیت و آرامش مسلمانان و ایجاد قدرت و امنیت برای  صهیونیست های خون آشام اهستند و برای رسیدن به اهداف شیطانی خود از هیچ جنایتی هم ابا ندارند.

امام جمعه موقت بانه تمامی توطئه و نا امنی های منطقه را زیر سر اسرائیل و حمایت های آمریکا دانست و گفت: گروهک های تکفیری تروریستی  داعش دست پرورده این دولت ها برای تضعیف مسلمانان و در راستای اجرای مطامع  آنان هستند.

ماموستا کریمی با اشاره به حادثه تروریستی تهران در روز 17 خرداد ماه امسال توسط تعدادی از اعضای گروهک تروریستی داعش ، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی اظهار داشت: کسانی که اقدام به این جنایت کردند و خون تعدادی از هموطنان بی گناه  و روزه دار ما ریختند  ایادی استکبار و اسرائیل غاصب بودند.

ماموستا کریمی تصریح کرد: انجام چنین حرکات مذبوحانه و تروریستی هرگز نخواهد  توانست کوچکترین خللی  در عزم و اراده ملت ایران بوجود بیاورد چرا که ملت و مسئولین ما با وحدت و هوشیاری کامل  تمام قد  در برابر استکبار و مزدوران منطقه ای آنان ایستاده اند.
 

امام جمعه موقت بانه، امنیت را خط قرمز ملت ایران بیان کرد و گفت: امنیتی که امروز با ریخته شدن خون صدها هزار شهید بدست آمده خط قرمز ملت ایران و مسئولین نظام است و هرگز به هیچ قدرت و گروهکی هم اجازه نخواهیم داد که این نعمت گرانبهای الهی را خدشه دار کنند.

وی حمله موشکی اخیر سپاه پاسدران به مواضع گروهک های تروریستی داعش را شاهد این ادعا عنوان کرد وافزود: رزمندگان سپاه اسلام با این اقدام قاطع خود سیلی محکمی به دشمن زده و پیام صریحی به آنها و اربابان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان  دادند که در منطق جمهوری اسلامی ایران جواب فشنگ موشک می باشد و دیگر زمان بزن و در رو به پایان رسیده است.

ماموستا کریمی یادآور شد، ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران همواره بر سر آرمان های انقلاب و امام راحل استوار  مانده و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را برای خود یک تکلیف شرعی می داند.

وی افزود: امروز مردم مسلمان  ایران با تاسی ازآیات وحدت بخش قرآن متحد و منسجم در زیر لوای اسلام در کمال صلح و صفا با همدیگر زندگی کرده و به هیچ کس اجازه نخواهند داد این وحدت و انسجام را که خواست خدا و رسولش است بر هم بزند.



برچسب ها :

آرباباخبرامام جمعه موقتروز قدساسرائیلنا امنیخاورمیانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی