جمعه 2 تیر 1396 / 15:55|کد خبر : 2635|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

امام جمعه موقت بانه به ضرورت حفظ وحدت و دوری از تفرقه در بین مسلمانان تاکید کرد

امام جمعه موقت بانه به ضرورت حفظ وحدت و دوری از تفرقه در بین مسلمانان تاکید کرد

ماموستا ملا "عبدالله عبدالهی" امام جمعه موقت بانه به ضرورت وحدت و انسجام بین مسلمانان و دوری از هرگونه تفرقه و انشقاق در بین مذاهب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ ماموستا "ملا عبدالله عبدالهی" ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بانه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار داشت: اسلام دین وحدت؛ اخوت و برادری است بطوریکه آیات و روایات متعددی مسلمانان را به این مهم دعوت کرده است.

وی ضمن تاکید به ضرورت حفظ وحدت در بین مسلمانان از جامعه اسلامی خواست تا از عواملی که موجب تفرقه و انشقاق در بین برادران دینی می شود پرهیز کنند.

امام جمعه موقت بانه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید فطر  تصریح کرد: ملاک در اعلام عید فطر روئیت ماه است و از این رو مسلمانان در این خصوص  از هرگونه تفسیر به رای که موجب تفرقه  می شود خودداری کنند.

امام جمعه موقت بانه وحدت را رمز پیروزی مسلمانان و شکست دشمنان دین خدا دانست و خاطرنشان کرد؛ تفرقه و شکاف در بین مسلمانان جز اینکه موجب تقویت جبهه دشمن و تضعیف قوای مسلمانان می شود چیزی دیگر در بر ندارد.

ماموستا عبدالهی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تمرین  بندگی؛ افزایش تقوا و طلب غفران از گناهان گذشته برشمرد و افزود: خوشا بحال کسانیکه از این ماه پر خیر  و برکت توانستند بهترین استفاده ها را ببرند.

امام جمعه موقت بانه کنار گذاشتن کبر و خود بزرگ بینی و زدودن غبار کینه ها و کدورت از دلها از  جمله فلسفه های مهم ماه مبارک رمضان برشمرد و به رعایت آنها از طرف روزه داران تاکید کرد.



برچسب ها :

امام جمعه موقتوحدتتفرقهآرباباخبربانهمسلمانانرمضان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی