شنبه 3 تیر 1396 / 13:08|کد خبر : 2636|گروه : ورزشی

نماینده مردم سنندج،کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی

اعتبارات حوزه ورزش جوابگوی نیازهای استان کردستان نیست

اعتبارات حوزه ورزش جوابگوی نیازهای استان کردستان  نیست

نماینده مردم سنندج،کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبارات حوزه ورزش جوابگوی توسعه این حوزه در استان نیست، گفت: جذب سرمایه‌گذاری برای توسعه ورزش و جوانان در کردستان ضروری است.

به گزارش آرباباخبر، سیداحسن علوی جمعه‌شب در روند بازدید از مجتمع خصوصی خوابگاهی پردیس سنندج اظهار کرد: توسعه ورزش در استان با توجه به استعدادهای خوبی که در رشته‌های مختلف ورزشی داریم امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: فرصت خوبی با برگزاری جلسات متعدد با وزارت می‌توانیم اعتبارات خوبی رو جذب و توجهات وزارت را به کردستان جلب کنیم.

نماینده مردم سنندج،کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراهم کردن زیر ساخت‌های ورزشی مناسب در راستای توسعه ورزش امری ضروری است و باید از سوی اداره کل ورزش و جوانان دنبال شود، تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس بحث توسعه ورزش را از طریق مسوولین استان و وزراتخانه به جد دنبال خواهیم کرد.

علوی اظهار کرد: اعتبارات بخش ورزش در کردستان ناچیز و جوابگوی نیازهای استان باشد از این رو تلاش برای جذب بخش خصوصی به این حوزه باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، یکی از مهم‌ترین مباحث در بحث جذب سرمایه‌گذار ایجاد مشوق و تسهیل‌گری است که باید در این راستا گام‌های اساسی در استان برداشته شود.

گفتنی است؛ حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و سیدمحسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان در روند بازدید از مجتمع خصوصی خوابگاهی پردیس سنندج نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران را همراهی کردند.

مجموعه مجتمع خصوصی خوابگاهی پردیس سنندج با 9 اتاق و گنجایش ۱۵۰ نفر احداث شده است.

ساخت این مجتمع در 10 ماه انجام شده است و محمد کریم سالم مدیریت مجموعه با 400 مترمربع و هزینه 400 میلیون تومان آن را به صورت مدرن و مکان قابل قبولی برای اسکان ورزشکاران و هیأت‌های ورزشی احداث کرده است.

منبع: فارس



برچسب ها :

بانآرباباخبراعتباراتورزشنمایندهسرمایه گذاراستان کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی