دوشنبه 18 آبان 1394 / 12:41|کد خبر : 264|گروه : سياسي

توزیع نشریه علیه مقامات دولتی در قم

توزیع نشریه علیه مقامات دولتی در قم

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در قم، یک هفته نامه دو برگی تحت عنوان «رصد» میان مردم و از جمله در نماز جمعه توزیع می‌شود که خود را منتسب به «بسیج دانشجوئی دانشگاه قم» معرفی می‌کند و حاوی توهین به مقامات دولتی و در مواردی ضدیت با اقدامات ملی است.

به گزارش آرباباخبر، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در قم، یک هفته نامه دو برگی تحت عنوان «رصد» میان مردم و از جمله در نماز جمعه توزیع می‌شود که خود را منتسب به «بسیج دانشجوئی دانشگاه قم» معرفی می‌کند و حاوی توهین به مقامات دولتی و در مواردی ضدیت با اقدامات ملی است.

 

در تازه‌ترین شماره این هفته‌نامه دو برگی، کاریکاتورهائی از دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به چاپ رسیده و وی با عنوان «ظریف الممالک» متهم به تهاجم به ملت شده و اعضاء گروه مذاکره کننده هسته‌ای نیز مورد تمسخر قرار گرفته‌اند.

با توجه به تایید برجام توسط رهبر انقلاب و اینکه ایشان در چند مورد از دکتر ظریف و همکارانش به عنوان افرادی متدین، متعهد، که از فرزندان انقلابی کشور هستند حمایت کرده‌اند و اینکه فرمودند مذاکرات هسته‌ای را خوب به پیش برده‌اند و خوش درخشیده‌اند، اقدام این هفته‌نامه دو برگی، آشکارا مخالفت با نظر رهبری محسوب می‌شود.



برچسب ها :

نشریه اهانت به ظریفتوهین به مقامات دولتیمحمد جواد ظریف

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی