شنبه 10 تیر 1396 / 10:59|کد خبر : 2643|گروه : اجتماعي

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه:

بیش از 1300 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بانه کشف شد

بیش از 1300  کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بانه کشف شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه از کشف و ضبط بیش از 1350 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در رمضان امسال خبر داد.

دکتر حامد منصوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی علی الخصوص صنوف حساس با اولویت مراکز عرضه بامیه و زولبیا؛ قنادی ها؛ روستوران ها و محل فروش غذاهای آماده در رمضان امسال طرح سلامت رمضان را اجرا کردیم.

وی افزود: در اجرای این طرح بازرسان سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه با همکاری سایر ادارات مربوطه در این مدت توانستند بیش از 1400 بازدید مشترک را از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و صنوف حساس انجام دادند.

منصوری خاطرنشان کرد: طرح سلامت رمضان با مشارکت 25 اکیپ در سه نوبت، صبح ؛ بعد از ظهر و شب اجرا شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه تصریح کرد: بازرسان سلامت محیط این شبکه با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت؛ اتاق اصناف؛ فرمانداری و تعزیرات حکومتی توانستند 1350 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته را در مدت مذکور از صنوف مختلف کشف و ضبط کنند.

وی؛ انجام 770 مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی شهر بانه؛ 360 مورد نمونه برداری از شبکه توزیع آب این شهر و 250 مورد سنجش مواد غذایی رستوران ها و مراکز فروش غذای آماده با استفاده از دستگاه های مخصوص"پورتایل" از دیگر اقدامات بازرسان سلامت محیط این شبکه در راستای اجرای طرح سلامت رمضان برشمرد.

دکتر منصوری خاطر نشان کرد: در مدت مذکور 30 اخطاریه برای صنوف متخلف صادر شده و همچنین 15 مورد هم به مراجع غذایی معرفی و 240 کارت تندرستی نیز صادر شده است.



برچسب ها :

بانهمدیر شبکه بهداشت و درمان بانهمواد غذاییفاسدطرح سلامت رمضان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی