پنجشنبه 8 تیر 1396 / 11:01|کد خبر : 2644|گروه : اقتصادي

بمناسبت هفته قوه قضائیه:

5 پروژه اشتغالزایی برای زندانیان بانه افتتاح شد

5 پروژه اشتغالزایی برای زندانیان بانه افتتاح شد

بمناسبت هفته قوه قضائیه پیش از ظهر امروز 5 پروژه اشتغالزایی برای مددجویان زندان بانه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، بمناسبت هفته قوه قضائیه و با حضور مشاور مدیر کل زندان های استان کردستان؛ فرماندار بانه و جمعی از مسئولین نهاد قضایی این شهرستان از پنج پروژه اشتغالزایی برای مددجویان زندان بانه بهره برداری شد.

"حیدر رحیمی" رئیس اداره زندان بانه در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: پروژه های مذکور شامل کارگاه بلوک زنی، کارگاه تولید روکش صندلی؛ عرق گیر صندلی خودرو و صندلی های اداری؛ رستوران غذاخوری و کارواش می باشد.

وی اعتبار صرف شده برای بهره برداری از این پروژه ها را 2 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پروژه های مذکور با مشارکت بخش خصوصی و مشارکت بنیاد تعاون زندان های استان کردستان تامین شده است.

رئیس اداره زندان بانه تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال سی نفر از مددجویان زندان بانه فراهم شده است.

وی با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال یادآور شد که در اجرای این پروژه ها تمام جنبه های شعار سال اعم از تولید و اشتغال در نظر گرفته شده است چرا که بیشتر پروژه های اشتغالزایی بانه علی رغم اینکه زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کرده است جنبه تولیدی دارند.

رحیمی گفت: اشتغال مددجویان در این پروژه ها بر اساس تخصص مددجویان استعداد یابی شده است که بکارگیری آنان در این واحدها تاثیر بسزایی در استقلال اقتصادی و خودکفایی خانواده های مددجویان و بازگشت خود مددجویان به بطن جامعه را دارد.



برچسب ها :

بانهاشتغالزندانافتتاحآرباباخبرهفته قوه قضائیه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی