دوشنبه 12 تیر 1396 / 08:32|کد خبر : 2649|گروه : سياسي

امام جماعت روستای بوالحسن:

اقدامات سپاه در راستای خدمت به مردم است

اقدامات سپاه در راستای خدمت به مردم است

ماموستا رحیم عباسی، با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی و خدوم است گفت: آثار و برکات سپاه در طول انقلاب بر همگان مشهود است بطوریکه اقدامات این سازمان در راستای خدمت به مردم است .

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ ماموستا ملا رحیم عباسی، امام جماعت و امام جمعه دهستان بوالحسن در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه در روستای مرزی مزرلان گفت: سپاه پاسداران نهادی برخاسته از بطن مردم است که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد و از یادگاران معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بشمار می رود.

وی با اشاره به اقدامات سپاه از بدو تاسیس تا به امروز افزود: سپاه نهادی پر خیر و برکت است که همواره خدمت به محرومین و مستضعفان کشور و جهان را در کارنامه خود دارد بطوریکه می توان گفت، اقدامات سپاه در راستای خدمت به مردم است .

امام جماعت روستای بوالحسن گفت: سپاه امروز در کنار رسالت اصلی خود که دفاع از انقلاب و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد در عرصه های متعددی مانند کمک به محرومین و مستضعفان؛ اقدامات عمرانی در راستای توسعه زیرساخت های کشور و ارتقای توان دفاعی کشور نیز تلاشی چشمگیر و موفق داشته است.

 ماموستا عباسی شلیک موشک های هوا فضای سپاه از استان کرمانشاه به مواضع تروریست های تکفیری صهیونیستی داعش در دیر الزور سوریه را نمونه بارزی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر ابرقدرتها دانست و خاطرنشان کرد، این اقدام قاطع و صریح دلیر مردان سپاه پاسخ صریحی به یاوه گویی های دشمنان متطقه ای و حامیان فرامنطقه ای آنان بود و دل همه مسلمانان و مستضعفان جهان از این اقدام شاد شد.

وی امنیت را بزرگترین نعمت عنوان کرد و گفت: به حمدالله امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت مطلوبی در جای جای ایران اسلامی و حتی در نقطه صفر مرزی حاکم است که بایستی شکر گذار این نعمت بزرگ الهی بوده و قدردان بوجود آورندگان این امنیت بوده و در راستای حفظ و تداوم آن تلاش کرد.

در ادامه، ملا عبداله سعیدی امام جماعت روستای مزرلان نیز ضمن تقدیر از خدمات سپاه در حوزه مردم یاری و محرومیت زدایی اظهار داشت: امروز اقدامات سپاه در حوزه مردم یاری و محرومیت زدایی بر همگان واضح و مشهود است.

وی افزود: در دوران نظام ستمشاهی هزینه نیروهای مسلح صرف مستشاران آمریکایی و بیگانگان می شد بطوریکه بودجه اختصاصی برای مستشاران خارجی بیش از کل اعتبارات نیروهای مسلح کشور بود.

ماموستا سعیدی گفت: ولی امروز خوشبختانه علی رغم اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه نیازی به بیگانگان ندارند بلکه از طرفی دیگر به حدی از دانش و توان دفاعی رسیده اند که موجب حیرت ابرقدرتها شده است.

وی سپاه را خار چشم دشمنان و رژیم کودک کش آل سعود دانست و خاطرنشان کرد امروزه آل سعود سرسپرده بی چون و چرای این خاندان فاسد و ضد اسلام می باشد که در راستای تامین منافع رژیم صهیونیستی و استکبار روزانه خون صدها زن و بچه بی گناه را در یمن به زمین می ریزد.

 ماموستا سعیدی گفت: آل سعود با حمایت از ظالمان و کشتن مظلومان عملا نشان داد که نه تنها هیچ قرابتی با اسلام ندارد بلکه در مقابل اسلام قرار دارد



برچسب ها :

سپاهمحرومیت زداییمردم یاریماموستا عباسیبوالحسنپرتاب موشکداعشدیرالزور سوریه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی