پنجشنبه 15 تیر 1396 / 15:33|کد خبر : 2656|گروه : سياسي

فرمانده سپاه بانه:

فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود

فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود

فرمانده سپاه بانه در یادواره شهیدان شهرستان بانه به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توسط نهادهای فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه شهرستان بانه پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای شهرستان بانه که با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد؛ به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان تاکید کرد.

وی امنیت و آرامش امروز میهن اسلامی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست و اظهار داشت: شهیدان با ایثار و فداکاری  امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

سلیمانی افزود: حفظ و تداوم امنیتی که امروز به بهای خون شهیدان بدست آمده است وظیفه همه آحاد جامعه بویژه نهادهای فرهنگی و مسئولین است.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از خود شهادت نیست.


فرمانده سپاه بانه  با بیان اینکه امروز  دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود.

سرهنگ سلیمانی شهادت را توفیقی عظیم برشمرد و گفت: همه کسانی که به فیض عظیم شهیادت نائل آمدند در واقع، برگزیدگان الهی هستند که توسط خداوند متعال برگزیده شدند.

وی افزود: همه شهیدان الگو و اسوه ایثار و از خودگذشتگی هستند چرا که آنها با نثار گرانمایه ترین سرمایه وجودی خوشان که جان شیرین شان بود به همه ما درس ایثار و از خود گذشتگی دادند.

سلیمانی برگزاری یادواره های شهدا درسطح شهرستان را مکان مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان برشمرد و گفت: برگزاری این مراسمات معنوی اقدام مناسبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

گفتنی است که در پایان همه حاضرین به سیرانبند رفته و با غبار روبی و عطر افشانی مزار این شهیدان یاد و خاطره شهدای غریب و گمنام سیران بند بانه را گرامی داشتند.



برچسب ها :

فرمانده سپاه بانهفرهنگ ایثار و شهادتیادواره شهیدانبانهحاج قاسم نصرالهیآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی