جمعه 16 تیر 1396 / 04:53|کد خبر : 2657|گروه : علمي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

افزایش 28 درصدی داوطلبان آزمون سراسری در بانه

افزایش 28 درصدی داوطلبان آزمون سراسری در بانه

مدیر آموزش و مرورش شهرستان بانه از افزایش 28 درصدی داوطلبان کنکور سراسری امسال در شهرستان بانه در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

رضا خضری در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال 1492 داوطلب از بانه در آ زمون سراسری سال 96 شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته داوطلبان کنکور در بانه 1174 نفر بودند افزود: بر این اساس تعداد شرکت کنندگان بانه ای در آزمون سراسری از رشد 28 درصدی برخوردار خواهند شد.

خضری بیشتر داوطلبان کنکور امسال در بانه را مربوط به رشته تحربی دانست و  تصریح کرد: در آزمون امسال 748 نفر از داوطلبین در رشته تجربی  با هم به رقابت خواهند پرداخت که 50 درصد از داوطلبان این رشته را زنان و 50 درصد را هم مردان تشکیل می دهند.

مدیر آموزش و پرورش بانه از آمادگی لازم و انجام تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری کنکور سراسری در بانه نیز خبر داد و گفت: داوطلبان رشته علوم ریاضی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه و داوطلبان رشته هنر هم بعد از ظهر این روز همزمان با سراسر کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت و صبح روز جمعه نیز شرکت کنندگان رشته علوم تجربی و بعد از ظهر آن هم داوطلبین رشته هنر آزمون خواهند داد.

وی به جنسیت داوطلبین آزمون سراسری در بانه هم اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار امسال 48 درصد داوطلبین آزمون سراسری را در بانه خانم ها و 52 درصد بقیه را آقایان تشکیل می دهند بطوریکه 719 نفر از داوطلبان را خانم ها و 773 نفر دیگر آقایان هستند.



برچسب ها :

بانهآرباباخبرآزمون سراسریکنکور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی