جمعه 16 تیر 1396 / 14:42|کد خبر : 2660|گروه : اجتماعي

دولتمردان تدبیر و امید، برای اشتغال جوانان در کردستان تدبیری کنند

دولتمردان تدبیر و امید، برای اشتغال جوانان در کردستان تدبیری کنند

امام جمعه موقت بانه با انتقاد از وضعیت بیکاری در کشور و بویژه استان کردستا گفت: دولتمردان دولت تدبیر و امید ، برای وضعیت بیکاری جوانان در کردستان چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا "جمال کریمی" امام جمعه موقت بانه دز خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان که در مسجد جامع بانه برگزار شد اظهار داشت: بیکاری و رکود اقتصادی از مهمترین مشکلات امروز کشور است.

وی افزود: به همین دلیل در چند سال گذشته محور نامگذاری های سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب  با محوریت اقتصاد و اشتغال می باشد بطوریکه امسال نیز تحت عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی معظم له نامگذاری شده است.

امام جمعه موقت بانه تصریح کرد: دولتمردان دولت تدبیر و امید بایستی تدبیری برای حل بیکاری جوانان و ایجاد زمینه های اشتغال و تولید در کشور بویزه استان کردستان و شهرستان بانه را فراهم سازند.

ماموستا کریمی خاطرنشان کرد؛ دولت تدبیر و امید در هر دو دوره تبلیغات انتخلباتی وعده داد که مشکل بیکاری و اشتغال جوانان را که از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است حل کند که متاسفانه تا امروز اقدام قابل توجهی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: اگر وضعیت به همین منکال پیش برود معلوم خواهد شد که همه این وعده وعیدهای دولت تدبیر و امید صرفا جنبه انتخاباتی و شعار بوده است.

ماموستا کریمی ضمن تقدیر از طرح ویزیت رایگان مردم و نمازگزاران توسط شبکه و مرکز بهداشت بانه در ماه رمضان گفت: فلسفه وجودی مسئولین در نظام اسلامی خدمت به مردم و مستمندان می باشد که امیدواریم اینگونه طرح ها تداوم داشته باسد و الگویی هم برای سایر ادارات و ارگان ها برای خدمت گذاری به مردم باشد.

وی همچنین شفاف سازی مسئولین برای مردم و تسهیل در خدمات رسانی به مردم را از دیگر وظایف مسئولین نهادهای خدمات رسان و دولتی برشمرد و گفت: مسئولین باید تا حد ممکن در انجام خواسته ها و نیازهای مردم آسان کاری کنند.



برچسب ها :

بیکاریتدبیر و امیداشتغالکردستانجوانانامام جمعه موقتبانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی