یکشنبه 18 تیر 1396 / 13:33|کد خبر : 2663|گروه : اجتماعي

صدور اخطار پلمپ برای شش لابراتور دندانسازی غیرمجاز در بانه

صدور اخطار پلمپ برای شش لابراتور دندانسازی غیرمجاز در بانه

در گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان بانه با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت شش واحد دانسازی غیر مجاز در بانه اخطار پلمپ دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ در گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، شش لابراتوار دندانسازی غیر مجاز در بانه اخطار پلمپ دریافت کردند.

شهلا رحیمی، مدیر واحد امنیت دارو و غذای شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در حاشیه این گشت در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر اظهار داشت: ایجاد و راه اندازی هرگونه مطب بدون مجوز و صلاحیت علمی افراد بعنوان
مداخله در امور پزشکی محسوب می شود لذا این مووضوع  از مواردی است که متاسفانه در سطح کشور همواره بیماران با آن مواجه هستند و بانه نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی افزود: به موجب قانون ایجاد هرگونه مؤسسه پزشکی غیر مجاز توسط اشخاص فاقد صلاحیت جرم می باشد و مجازات های تعطیلی موسسه و ضبط کلیه ملزومات مؤسسه به نفع دولت، جریمه نقدی تا ده میلیون ریال، اعلام نام در جراید و نهایتاً صدور حکم زندان از شش ماه تا یکسال در حق متخلفان ازناحیه شعب تعزیرات حکومتی درخصوص این مؤسسات غیرمجاز قابل اعمال است.


رحیمی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از این مداخله ها و همچنین برخورد با این موضوع، واحد امنیت دارو و غذای شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه  با سرکشی های پی در پی به صورت آشکار و پنهان در راستای مقابله با این مداخلات می کوشد.

مدیر واحد امنیت دارو و غذای شبکه بهداشت و درمان بانه خاطرنشان کرد، امروز نیز
در همین راستا طی  گشت مشترکی که با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت با محوریت شبکه بهداشت بانه انجام شد، تعداد شش مطب دندانسازی غیر مجاز در بانه اخطار پلمپ دریافت کردند.

وی تاکید کرد: برخورد جدی با افرادی که با تأسیس مطب پزشکی و دندانپزشکی غیرمجاز سلامت شهروندان را به خطر می اندازند در دستور کار شبکه بهداشت و درمان  شهرستان بانه قراردارد.



برچسب ها :

اخطار پلمپبانهدندانسازی غیر مجازآرباباخبرمداخله در کار پزشکیغیر مجاز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی