دوشنبه 19 تیر 1396 / 08:05|کد خبر : 2665|گروه : اجتماعي

فرمانده انتظامی بانه:

افزایش 40 درصدی کشف پیش سازه و مواد مخدر صنعتی در بانه

افزایش 40 درصدی کشف پیش سازه و مواد مخدر صنعتی در بانه

فرمانده انتظامی شهرستان بانه از افزایش 40 درصدی کشفیات انواع پیش سازه و مواد مخدر صنعتی در این شهرستان طی سه ماهه نخست سالجاری در مقایسه با وضعیت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ سرهنگ فرزاد کریمی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران شهرستان بانه که بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در محل فرمانداری این شهر برگزار شد؛ از افزایش 40 درصدی کشف انواع مواد مخدر صنعتی و پیش سازه ها توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر بانه طی سه ماهه نخست امسال در مقایسه با وضعیت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه پلیس بانه در حوزه مبارزه با جرایم مواد مخدر در این شهرستان افزود: کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بانه در راستای اقدامات پیشگرانه و آگاهسازی اقشار جامعه ؛ کلاس های آموزشی متعددی را برای جامعه هدف در گروه های سنی مختلف در سطح ادارات شهرستان ؛ مساجد شهری و روستایی؛ اصناف و سایر اقشار مختلف جامعه برگزار کرده است.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد؛ توزیع بیش از 4000 نسخه بروشور و سی دیدهای آموزشی با موضوع مواد مخدر و همچنین برپایی 9 نمایشگاه امنیت اجتماعی در خصوص آسیب های اجتماعی مواد مخدر از جمله این اقدامات در راستای آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه به منظور کنترل و کاهش گرایش جوانان و نوجوانان به مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه به آمار کشفیات سال گذشته پلیس مواد مخدر این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: سال 95 پلیس بانه کارنامه درخشانی را در حوزه کشفیات مواد مخدر در سطح استان کردستان از خود بر جای گذاشت  بطوریکه با همکاری و تعامل ادارات ذی ربط و تلاش شبانه روزی و بی وقفه همکاران ما در  پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بانه رتبه اول کشفیات پیش سازه ها و مواد مخدر را کسب کردیم و امیدواریم امسال نیز شاهد تکرار این موفقیت  باشیم.

وی به نقش اطلاع رسانی و آموزش در امر آگاهسازی خانواده ها از عواقب سوء این مواد خانماسوز هم اشاره کرد و گفت: با آموزش و آگاهسازی به موقع خانواده ها می توان نقش قابل ملاحضه ای را در کنترل و کاهش گرایش اعضای خانواده ها بویژه جوانان و نوجوانان به سمت اعتیاد داشته باشیم.

سرهنگ کریمی؛ حمایت والدین از فرزندان؛ تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در فرزندان؛ تقویت باورهای دینی در بین جوانان و نوجوانان را از راهکارهای موثر در امر مبارزه با مواد مخدر توسط والدین و خانواده ها برشمرد.



برچسب ها :

فرمانده انتظامی بانهمواد مخدرکشفیاتپلیسمواد مخدر صنعتیاعتبادآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی