دوشنبه 19 تیر 1396 / 08:31|کد خبر : 2667|گروه : اجتماعي

رئیس اداره بهزیستی بانه:

اعتیاد، علت 30 درصد طلاق های بانه را تشکیل می دهد

اعتیاد، علت 30 درصد طلاق های  بانه را  تشکیل می دهد

رئیس اداره بهریستی بانه گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، علت 30 درصد طلاق ها در بانه اعتیاد است

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امید مهتاب امروز در نشیت خبری با نمایندگان مطبوعات و خبرگذاری ها در بانه با اعلام این خبر گفت: بر اساس تحقیقات میدانی انجام شده در بانه توسط کارشناسان  علت 30 درصد از طلاق ها در این شهرستان گرایش زوج ها به اعتیاد است.

وی افزود: در تحقیق دیگری نیز که صورت گرفته است گرایش جوانان و دیگر گروه های سنی در شهرستان بانه بیشتر به سمت مواد مخدر صنعتی می باشد.

مهتاب؛ وجود برخی باورهای غلط در بین آحاد جامعه نسبت به مواد مخدر صنعتی مانند ایجاد نشاط؛ تاثیر در لاغری؛ نداشتن عوارض ظاهری مانند خماری و شب زنده داری برای انجام مطالعه را از جمله دلایل عمده گرایش جوانان به مواد مخدر صنعتی برشمرد.

رئیس اداره بهریستی بانه تصریح کرد: نقش این اداره در حوزه مقابله با مواد مخدر بیشتر مربوط به حوزه کارهای فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه است بطوریکه این مهم توسط اداره بهزیستی بانه در حال حاضر با اولویت محله های آسیب خیز در مناطق حاشیه ای شهر بانه انجام می شود.

وی همچنین به نقش حمایتی اداره بهزیستی از معتادان بهبود یافته و خانواده های آنان در قالب اعطای تسهیلات اشتغالزایی نیز خبر داد و گفت: این تسهیلات به  معتادانی که یک سال از دوره ترک آنها گذشته باشد اعطا می گردد.

وی در ادامه همچنین به علت های شایع در گرایش افراد به سمت اعتیاد هم اشاره کرد و افزود: از دلایل مختلف گرایش به سمت این مواد، بیکاری مهمترین عامل در گرایش افراد بویژه جوانان به سمت اعتیاد شناخته شده است.



برچسب ها :

بهزیستیاعتیادطلاقآرباباخبربانهمواد مخدر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی