دوشنبه 19 تیر 1396 / 07:40|کد خبر : 2668|گروه : اقتصادي

کمیته امداد بانه در پرداخت وام اشتغالزایی به بهبود یافتگان مواد مخدر محدودیتی ندارد

کمیته امداد بانه  در پرداخت وام اشتغالزایی به بهبود یافتگان  مواد مخدر محدودیتی ندارد

مدیر کمیته امداد بانه گفت: این نهاد در پرداخت وام اشتغالزایی به بهبود یافتگان از دام اعتیاد به شرط ارائه طرحی که توجیه اقتصادی داشته باشد هیچ گونه محدودیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، جلال خلیلی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان بانه با اعلام این خبر اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام  خمینی(ره) شهرستان بانه بعنوان یک نهاد حمایتی تعداد ده خانوار از خانواده هایی که سرپرست آنان در رابطه با مواد مخدر در زندان به سر می برند را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی افزود: کمیته امداد حضرت امام بانه در راستای مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری و کاهش اسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر در دو حوزه حمایتی و پیشگیری وارد عمل می شود.

خلیلی خاطرنشان کرد؛ برگزاری کلاس های آموزشی متعدد با موضوع اعتیاد و مواد مخدر برای خانواده های مددجویان که آسیب پذیر هستند و همچنین برپایی همایش های مختلف برای اقشار مختلف جامعه در گروه های سنی متفاوت از جمله اقداماتی است که توسط این نهاد در حوزه اقدامات پیشگیرانه در طول سالجاری تا کنون انجام شده است.

رئیس کمیته امداد بانه خاطرنشان کرد؛ در حوزه اقدامات حمایتی نیز کمیته امداد بانه با تحت پوشش قرار دادن خانواده هایی که سرپرست آنان در رابطه با مواد مخدر در زندان به سر می برند وارد عمل می شود.

وی افزود: این خانوارها که  نیازمند بودن آنها محرز گردد از تمام مزایای فرهنگی؛ عمرانی؛ اعطای تسهیلات و دریافت مستمری ماهیانه تا زمانیکه محکومیت سرپرست خانوار به اتمام برسد بهره مند می شوند.

خلیلی یادآور شد از سال 95 تا پایان سه ماهه نخست سالجاری بیش از 450 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد به بهبود یافتگان از دام اعتیاد پرداخت شده است و اکنون نیز هیچ گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای این افراد در کمیته امداد بانه وجود ندارد به شرط اینکه دارای طرح قابل توجیه اقتصادی باشند وام مذکور به آنها پرداخت می شود.



برچسب ها :

کمیته امدادبانهتسهیلاتاشتغالزاییاعتیادمواد مخدر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی