دوشنبه 18 آبان 1394 / 13:01|کد خبر : 267|گروه : سياسي

پایان دادن به ارتباط شیطانی با چاقوی زن جوان

پایان دادن به ارتباط شیطانی با چاقوی زن جوان

زن جوان که مرد جوانی را در خانه‌اش به قتل رسانده بود، در جلسه دادگاه ادعا کرد برای رهایی از تهدید و آزارهای مقتول او را کشته است.

به گزارش آرباباخبر به نقل از جام جم، در این پروژه صغری متهم است 28 شهریور سال 91 مرد جوانی به نام نصیر را در پاکدشت به قتل رسانده است. کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اطلاع از کشف جسد «نصیر» در خانه اش تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با بررسی صحنه قتل دریافتند مرد جوان توسط قاتلی آشنا به قتل رسیده است.

 

تیم جنایی در جریان تحقیقات محلی متوجه شدند زنی به خانه مقتول رفت وآمد داشته است. با کشف این سرنخ شناسایی زن ناشناس در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران، متهم به نام «صغری» را دستگیر کردند.

 

زن جوان در ابتدا منکر قتل شد، اما پس از روبه رو شدن با دلایل پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: مقتول با تهدید مرا مجبور به ارتباط می کرد. او با پرت کردن سنگ به خانه ام، به من می فهماند که به خانه اش بروم. از این ارتباط و تهدیدهای نصیر خسته شده بودم. روز حادثه به خانه اش رفتم و با چاقو او را کشتم.

 

پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا و بازسازی صحنه قتل، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه چهارم دادگاه کیفری و به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده صغری متهم به ارتباط با مقتول و قتل اوست. با توجه به تحقیقات دادسرا، گزارش پزشکی قانونی و بازسازی صحنه جرم برای او تقاضای مجازات دارم. اولیای دم مقتول هم برای قاتل تقاضای قصاص کردند.

 

صغری وقتی برای دفاع در جایگاه قرار گرفت با تکرار ادعاهای قبلی خود اظهار کرد: نصیر با تهدید مرا مجبور به ارتباط کرده بود. چند بار خواستم به این ارتباط پایان دهم، اما او می گفت خانه ام را به آتش می کشد یا بلایی سر اعضای خانواده ام می آورد.

 

من هم به خاطر حفظ جان اعضای خانواده مجبور شدم به خواسته اش تن دهم. روز جنایت وقتی به خانه اش رفتم قصد داشت دوباره آزارم دهد که از آشپزخانه چاقویی برداشته و به پهلویش ضربه زدم و وقتی غرق در خون روی زمین افتاد، از محل فرار کردم.

 

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.



برچسب ها :

ارتباط شیطانیزن جوانقتل

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی