چهارشنبه 21 تیر 1396 / 16:12|کد خبر : 2671|گروه : اجتماعي

جانشین سپاه بانه:

حجاب مصونیت بخش زنان از آسیب های اجتماعی است

حجاب مصونیت بخش زنان از آسیب های اجتماعی است

جانشین سپاه بانه با بیان اینکه حجاب و عفاف محدودیت نیست گفت: حجاب مصونیت بخش زنان از گناه و آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ احمد فرجی، پیش از ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب شهرستان بانه که بمناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد؛ موضوع حجاب و عفاف یک مسئاله دینی است که حضرت زهرا(س) بهترین الگوی زنان مسلمان در این زمینه می باشند.

وی با اشاره به نقش بانوان عفیف و محجبه در تربیت فرزندان افزود: مادرانی که به موضوع حجاب و عفاف توجه بیشتری دارند فرزندان موفق تری تربیت و تحویل جامعه می دهند.

سرهنگ فرجی تصریح کرد: آرامش و نشاط در خانواده هایی که به موضوع حجاب و عفاف اهمیت بیشتری می دهند به مراتب بیشتر از دیگر خانواده هایی است که به این موضوع دینی کمتر اهمیت داده  و یا اصلا توجه نمی کنند.

جانشین سپاه بانه، تصریح کرد: برخلاف عقیده بسیاری از مردم که حجاب را برای زنان محدودیت می دانند اینطور نیست بلکه حجاب مصونیت بخش زنان از گناه و آسیب های اجتماعی است و پای بندی به مسئاله حجاب موجب رشد اخلاقی؛ دینی و ارتقای جایگاه اجتماعی زنان نیز می شود.

وی با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس گفت: شیرزنان مسلمان ایران اسلامی در دوران 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس دوشادوش مردان در  برابر متجاوزین بعثی جنگیدند و چه بسا که تعداد زیادی نیز از این بانوان بزرگوار به درجه رفیع شهادت رسیدند.

سرهنگ فرجی با اشاره به زرق و برق هایی که امروزه در جامعه رواج دارد خاطرنشان کرد؛ مسئولیت بانوان مسلمان در این برهه از زمان به مراتب سنگین تر از گذشته است و می بایست خود را درگیر این شرایط نکنند.



برچسب ها :

جانشین سپاه بانهبانهحجاب و عفافآرباباخبرزنانمصونیتآسیب های اجتماعی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی