چهارشنبه 21 تیر 1396 / 17:08|کد خبر : 2673|گروه : اجتماعي

امام جمعه نلاس سردشت:

شبکه های ماهواره ای بدنبال اشاعه بی حجابی و ابتذال در کشورهای اسلامی هستند

شبکه های ماهواره ای بدنبال اشاعه بی حجابی و ابتذال در کشورهای اسلامی هستند

امام جمعه نلاس سردشت گفت: شبکه های ماهواره ای با پخش برنامه های ضد فرهنگی حجاب زنان مسلمان را هدف قرار داده و درصدد ترویج بی حجابی و ابتذال در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا خدر رحیمی امام جمعه نلاس شهرستان سردشت ظهر امروز در همایش حجاب و عفاف شهرستان بانه با اشاره به آیات و روایات اسلامی اظهار داشت: حجاب دستور الهی به زنان مسلمان است که موجب عزت و امنیت برای آنان می شود.

وی افزود: بر اساس آمار کارشناسان علوم اجتماعی ؛ زنان بی حجاب بیشتر از سایر زنان دیگر در معرض آسیب های اجتماعی و تعرضات متعدد از جانب افراد هوسباز و شهوت ران قرار می گیرند.

ماموستا خدر تصریح کرد: امروز دنیای غرب  با راه اندازی صدها شبکه فارسی زبان که مبالغ زیادی هم برای آنها از لحاظ اقتصادی دارد بدنبال ترویج بی بند و باری و القای فرهنگ ابتذال در مقابله با حجاب و عفاف هستند.

امام جمعه نلاس خاطرنشان کرد؛ علی رغم اینکه رعایت حجاب از طرف زنان امنیت شخصی برای آنان بوجود می آورو در بعد گسترده تر نیز موجب امنیت اجتماعی در جامعه می شود.

وی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را نیز تهدیدی برای بنیاد خانواده ها برشمرد و گفت: رعایت کردن حریم شرعی و اخلاقی در این شبکه ها نیز بایستی مورد توجه قرار بگیرد و اگر ورود به این فضاها بدون رعایت اصول و در نظر گرفتن ارزش ها صورت بگیرد ضربات جبران ناپذیری بر خانواده ها و جامعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اسلام مخالف هرگونه افراط و تفریط است تصریح کرد: خانواده مطلوب از دیدگاه اسلام خانواده ای است که روابط در آن بر پایه مودت و رحمت استوار باشد چرا که اسلام مخالف زن سالاری و یا مرد سالاری در خانواده ها می باشد.

وی گفت: مادران محجبه و عفیف به راحتی می توانند ارزش های دینی و اخلاقی را به نسل های بعدی منتقل کنند و از شکاف بین نسل ها جلوگیری کنند.

ماموستا رحیمی امنیت و عزت امروز کشور را مرهون خون شهیدان دانست و گفت: بانوان با رعایت حجاب و عفاف می توانند به حفظ و تداوم راه شهیدان کمک کنند.

امام جمعه نلاس گفت: دشمن با رواج افراطی گری در بین مسلمانان بدنبال از بین بردن اسلام ناب و ارزش های والای انسانی هستند.



برچسب ها :

شبکه های ماهواره ایابتذالغربآرباباخبربانهخانوادهحجابعفاف

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی