یکشنبه 25 تیر 1396 / 16:22|کد خبر : 2679|گروه : ورزشی

بیگلری:

بیش از 100 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کردستان باقی مانده است

بیش از 100 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کردستان باقی مانده است

محسن بیگلری گفت: در حال حاضر از مجموع 140 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در حال ساخت و تکمیل، بیش از 100 پروژه آن ناتمام باقی مانده است.

به گزارش آرباباخبر، محسن بیگلری ظهر امروز در نشست صمیمی با روسای هیئت‌های ورزشی و مدیران سازمان‌های مردم نهاد استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: خانواده‌های ورزشکاران شهرستان‌های بانه و سقز متأسفانه درآمدی برای پرداخت شهریه فرزندانشان ندارند و اگر این مشکلات برطرف شود قهرمان‌پروری در کردستان به 2 تا 3 برابر خواهد رسید.

وی از وزیر ورزش و جوانان خواست که با همان شناختی که از استان کردستان دارند این استان را ببینند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس تصریح کرد: والدین و خانواده‌های ورزشکاران ما در شهرستان‌های سقز و بانه برای امرار معاش و شهریه فرزندانشان در نهایت سختی کار می‌کنند چرا که هیئت‌های ورزشی کمترین میزان اعتبارات را دارند و با مشکل مواجه هستند.

بیش از 100 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کردستان باقی مانده است

وی گفت: در حال حاضر از مجموع 140 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در حال ساخت و تکمیل، بیش از 100 پروژه آن ناتمام باقی مانده است.

بیگلری افزود: نخستین پروژه ورزشی که در شهرستان بانه خصوصی سازی شد هتل ورزشی با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد تومان بود که امیدواریم برای این سرمایه‌گذاری تسهیل‌گری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم هتل ورزشی شهرستان بانه در مهر ماه امسال پذیرای ورزشکاران و مهمانان باشد، اظهار کرد: ما از خیر و برکت اسپانسر در شهرستان‌های سقز و بانه گذشتیم و اکنون اسپانسر و حامی نداریم و چشم ما به اعتبارات دولتی است.

بیشتر قهرمانان کردستانی "بیکار" هستند

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس با انتقاد از اینکه بیشتر قهرمانان و ورزشکاران ما "بیکار" هستند گفت: قهرمان بین‌المللی هم‌اکنون با مراجعه به دفتر کاری بنده از نبود هزینه مخارج زندگی و اعزام مسابقات گلایه می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای اشتغال قهرمانان و ورزشکاران، شهرداری‌ها و کارخانجات موظف شوند که این افراد را به‌کارگیری کنند.

وزیر ورزش و جوانان به استان کردستان همانند استان‌های دیگر کشور نگاه کند

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس خاطر نشان کرد: باید کلمه جوانان از کنار وزارت ورزش و جوانان جدا شود چرا که آنچنان به حوزه جوانان توجه نشده است و از وزیر ورزش و جوانان درخواست داریم رقمی که برای کمک به حوزه ورزش و جوانان استان‌های دیگر در نظر گرفته به همان میزان نیز برای استان کردستان در نظر بگیرند.

وی گفت: انتظار داریم به‌صورت ویژه به استان کردستان نگاه شود و امیدواریم هیچ ورزشکاری به‌دلیل مشکلات مالی از تشک‌های ورزشی و مسابقات فاصله نگیرد.

منبع: تسنیم



برچسب ها :

محسن بیگلریسقز و بانهپروژه ورزشیقهرمانان کردستانیبیکاریآرباباخبرسفر وزیر ورزش و جوانان به کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی