چهارشنبه 4 مرداد 1396 / 13:18|کد خبر : 2711|گروه : اجتماعي

تخلفات رانندگی در شهر بانه با دوربین هوشمند ثبت می شود

تخلفات رانندگی در شهر بانه با دوربین هوشمند ثبت می شود

رئیس راهنمایی و رانندگی بانه گفت: ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر بانه از چهارم مرداد ماه سالجاری با استفاده از دوربین انجام می شود.

سرگرد سیروس عمید امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص ظهار داشت: با تلاش و پی گیری های انجام شده توسط شورای ترافیک شهرستان بانه و تعامل خوب شهرداری در راستای اجرایی کردن مصوبات شورای ترافیک این شهرستان بالاخره سامانه هوشمند ثبت تخلفات از امروز در شهرستان بانه راه اندازی شد.

وی افزود: دقت در ثبت تخلفات از مهمترین ویژگی های این طرح است که می توان به آن اشاره داشت چرا که در روش قبلی که تخلفات رانندگی بصورت دستی و توسط ماموران راهور انجام می شد احتمال خطا و اشتباه دور از تصور نبود.

سرگرد عمید تصریح کرد: دوربین های هوشمند ثبت تخلفات به صورت آنلاین به مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا متصل هستند که تخلف رانندگان را پس از ثبت از طریق پست به آدرس مالکین ارسال می کند.

رئیس راهنمایی و رانندگی بانه خاطرنشان کرد؛ این طرح در شهر بانه در  مرحله اول تخلفات ساکن مانند توقف های ممنوع؛ توقف در حریم میادین و پارک های دوبله را ثبت می کند که مهمترین هدف از اجرای آن کاهش بار ترافیکی و روانسازی ترافیک در شهر با توجه به حجم ورودی مسافران دارد.

وی در ادامه به کاهش آمار تصادفات درون شهری طی چهار ماهه نخست امسال در مقایسه با وضعیت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه با توجه به اقداماتی که در خصوص ایمن سازی و اصلاح معابر صورت گرفته است با کاهش تصادفات بویژه تصادفات منجر به فوت در مدت مذکور مواجه بودیم.

سرگرد عمید گفت: در همین راستا 18 نقطه حادثه خیز در سطح شهر بانه توسط شورای ترافیک و پلیس راهور شناسایی شده بود که با توجه به مصوبات شورای ترافیک و همکاری نهادهای ذی ربط 13 نقطه از این معابر اصلاح شده اند.



برچسب ها :

ثبت تخلفاتراهنمایی رانندگیهوشمندتصادففوتبانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی