جمعه 6 مرداد 1396 / 14:45|کد خبر : 2717|گروه : اجتماعي

امام جمعه موقت بانه از عدم توجه مسئولین به جاده بانه سردشت انتقاد کرد

امام جمعه موقت بانه از عدم توجه مسئولین به جاده بانه سردشت انتقاد کرد

امام جمعه موقت بانه با اشاره به وضعیت نا مناسب جاده بانه سردشت از این وضعیت انتقاد کرده و خواستار رسیدگی مسئولین به وضعیت این جاده شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بانه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد؛ با اشاره به وضعیت نامناسب جاده بانه سردشت از عدم توجه مسئولین نسبت به ترمیم و بهسازی جاده مذکور انتقاد کرد.

وی افزود: جاده بانه - سردشت یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد است که موجب اتصال دو استان آذربایجان غربی و کردستان به همدیگر است.

ماموستا کریمی گفت: متاسفانه در اثر نامناسب بودن این جاده و همچنین وجود چاله های متعدد در آن سالانه شاهد حوادث ناگوار جاده ای در این مسیر  هستیم که موجب مرگ و میر انسان های زیادی می شود.

امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه چندین بار از تریبون نماز جمعه نسبت به وضعیت این جاده به مسئولین مربوطه برای رسیدگی و ترمیم آن تذکر داده شده است گفت: متاسفانه تا امروز اقدام خاصی در خصوص بهبود و ترمیم آن از طرف دستگاه های ذی ربط صورت نگرفته است.

وی از نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه خواست در خصوص تامین اعتبار برای بهبود و ترمیم   جاده بانه سردشت اقدام کند.

وی در ادامه به هفته مهارت نیز اشاره کرد و گفت: مرکز آموزش فنی حرفه ای بانه ظرفیت مناسبی برای مهارت آموزی و یادگیری حرفه های فنی برای جوانان جویای کار است که بایستی از آن استفاده شود.

ماموستا کریمی همچنین به نزدیک شدن زمان اعزام کاروان های حج به بیت الله الحرام نیز اشاره کرد و گفت: حج یکی از فرایض الهی است که برای افراد واجد شرایط واجب شده است.

وی با بیان اینکه وجوب این فریضه الهی در 20 آیه از آیات شریف الهی آمده است گفت: حاجیانی که توفیق تشرف به خانه خدا را پیدا می کنند بایستی قدر این فرصت ارزشمند را بدانند و در راستای تقرب به درگاه الهی و انجام عبادت اشتغال یابند



برچسب ها :

بانهامام جمعه موقتانتقادنمازجمعهجاده بانه سردشتآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی