سه شنبه 19 آبان 1394 / 07:30|کد خبر : 272|گروه : اجتماعي

فال روزانه 1394/08/19

فال روزانه 1394/08/19

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 19 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! حتی اگر روز تولدتان به آن خوبی که انتظارش را دارید نگذرد هم خیالتان راحت باشد که تا آخر هفته اوضاع تغییر خواهد کرد و فرصت هایی که می خواهید را برای خودتان خواهید ساخت. اگر چیزی ناراحتتان کرد در خلوت خود فرو نروید و خودتان را از دنیای اطرافتان مخفی نکنید. صبر داشته باشید و به خودتان فرصت دهید. طی چند روز آینده اتفاقاتی خواهند افتاد که شما را شگفت زده خواهند کرد. روزهای اول پس از تولدتان شاید خیلی خوب نگذرند، ولی وقتی اوضاع رو به درست شدن پیش برود همه چیز به طور باورناپذیری تغییر خواهد کرد. در بهمن ماه برای پیشرفت کاری خود برنامه ریزی و رویاپردازی کنید، فقط یادتان باشد که نتایج خوب زمان می برند. شما توانایی کافی و بنیانی قوی برای ساختن یک سال سرشار ازموفقیت را دارید. به افکارتان نظم و ترتیب ببخشید و از غرایز قوی خود برای بردن بیشترین بهره از ماه های آغازین سال استفاده کنید.


 

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شدیدا دلتان می خواهد دست به کار شده و اقداماتی انجام دهید، زیرا فکر می کنید اگر بلافاصله کاری انجام ندهید شانس خود را از دست خواهید داد. ولی اگر بدون فکر کردن به اندازه کافی پایتان را از گلیمتان درازتر کنید به دردسر خواهید افتاد. حتی اگر از توانایی ها و قابلیت هایتان اطمینان داشته باشید هم بهتر است باری سنگین تر از حد توانایی خود بلند نکرده و محدودیت هایتان را بشناسید. به دست آوردن تجربه در حال حاضر برای رسیدن به موفقیت راهی مطمئن تر از اعتماد به نفس کاذب است. امروز در دریای محبت عشقتان غرق شوید، اما یادتان باشد که مرزها و حدود را رعایت کنید و عشقتان را عصبانی نکنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

به نظر می رسد که امروز احساسات یکی از اطرافیانتان در تلاطم است و شما نمی دانید که چطور باید با آنها رفتار کنید که اوضاع را از اینی که هست بدتر نکنید. وضعیت فعلی بیشتر از این که به شما بستگی داشته باشد ناشی از انرژی کیهانی است. حتی شاید اینطور به نظرتان برسد که بازی سرنوشت نقش مهمی در اتفاقات اطراف شما دارد. نگران از دست دادن کنترل امور نباشید، شما در دستانی امن قرار دارید که شما را به بهترین جای ممکن خواهند برد. امروز در کل روز خوبی برای مکالمه و صحبت کردن نخواهد بود. در حرف زدن با عشقتان نیز دقت کنید که روی جزئیات تأکید ویژه ای داشته باشید و روی بهبود مهارت های مکالمه خود کار کنید تا سوء تفاهمی بینتان به وجود نیاید.
 

فـال روزانـه - Daily Omen


مشکلات پیچیده ای که با یکی از اعضای خانواده تان دارید همچنان ادامه داشته و به توجه ویژه شما نیاز دارند، ولی به نظر می رسد که این مسائل شخصی، با وجود برنامه فشرده کاریتان، دارند کم کم روبراه می شوند و رو به بهبود هستند. هرچند هنوز کمی عصبی و حساس هستید، ولی استرس و نگرانی ها بالاخره دارند از بین می روند. در این میان بزرگ ترین مشکل و مانع موجود واکنش پذیری شدید احساسی شما است. قبل از این که نسبت به حرف ها و کارهای دیگران عکس العمل نشان دهید از یک تا ده بشمارید. این کار به شما فرصت می دهد قبل از بیان حرف هایی که از گفتنشان پشیمان خواهید شد کمی به احساسات و افکار خود فکر کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بر خلاف همیشه دوست دارید از منطقه امنی که برای خود ساخته اید خارج شوید. در حال حاضر با شور و حال فعلی شما در خانه نشستن گزینه چندان موفقیت آمیزی نخواهد بود. حتی اگر از رابطه عاطفی خود نهایت رضایت را داشته باشید هم بد نیست امروز به این فکر کنید که به چه روش های جدیدی می توانید عشق خود را به طرف مقابلتان نشان داده و احساس خود را بیان کنید. نیازی نیست برای پیشرفت کردن در این زمینه دست به اقدام های مخاطره آمیز بزنید، یک قدم کوچک هم می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. پاسخی که در مقابل بیان صادقانه احساسات قلبی خود از طرف مقابلتان به دست می آورید شما را شگفت زده خواهد کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اگر بتوانید ریتم درونی خود را با دنیای اطرافتان هماهنگ کنید خواهید دید که همه چیز همچون یک ساعت کوک شده خوب و دقیق پیش خواهد رفت. نه این که قرار باشد دنیا را عوض کنید، بلکه شما باید درونتان را تغییر بدهید. با اندیشیدن به زندگی به همان صوتی که دلتان می خواهد باشد شما خواهید توانست همچون سیندرلا بدترین شرایط را به تجربه ای جادویی تبدیل کنید. خوشبختانه اگر به رویاهایتان فکر کنید احتمال زیادی وجود دارد که به حقیقت بپیوندند. شما همان چیزی هستید که رویایش را در سر دارید. اگر در رابطه عاطفی خود احترامی که انتظارش را دارید را دریافت نمی کنید، وقت آن رسیده است که خیلی صریح و جدی درباره آن با طرف مقابلتان حرف بزنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز می تواند برای شما یکی از خجسته ترین روزهای این چند وقت اخیر باشد. به جای این که تنها به آینده خیره شوید و منتظر بمانید تا ببینید چه چیز برایتان در نظر گرفته شده است، خودتان به همان سویی که دلتان می خواهد بروید گام بردارید. اجازه ندهید این فرصت فوق العاده بی آن که اقدام مثبتی انجام داده باشید از دستتان برود. امروز حتی به وجود آوردن کوچکترین تغییرات نیز می تواند شانس رسیدن شما به خواسته هایتان را افزایش دهد. اگر تعلل کنید چیزهای زیادی از دست خواهید داد. برای مجردها شب بسیار خوبی برای آغاز رابطه های تازه می تواند باشد، به شرط آن که خیلی سریع پیش نروند و به خودتان و طرف مقابلتان فرصت بدهید.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen

نگاه کردن به زندگیتان با نگرشی معنوی به شما کمک خواهد کرد که به مشکلات خود نگاهی بهتر و سالم تر داشته باشید. شاید در دنیای اطرافتان هیچ تغییری به وجود نیامده باشد، ولی این تغییرات درونی می توانند تحولاتی اساسی در زندگیتان ایجاد کنند. شاید بخواهید این نگرش مثبت خود را با دیگران هم در میان بگذارید، ولی تلاش برای توجیه کردن اعتقاداتتان تنها باعث اتلاف وقت و انرژیتان خواهد شد. به جای این کار بهتر است از پتانسیل فعلی خود نهایت استفاده را ببرید و انرژی مثبتتان را به طور عملی به کار بگیرید. چه متاهل باشید و چه مجرد، این هفته فرصتی است برای حمایت و عشق ورزیدن به کسانی که برایتان اهمیت دارند.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز به احساسات درونیتان توجه داشته باشید و آنچه حس ششمتان به شما می گوید را باور کنید، به ویژه اگر ایده ای فوق العاده در مورد انجام دادن کارهای تکراری روزمره به روشی کاملا متفاوت داشته باشید. خوشبختانه امروز الگوهای قدیمیتان شما را محدود نمی کنند و می توانید کارهایتان را به روش های جدیدی انجام دهید. شاید این نوآوری هایتان نتایج خیلی قابل لمسی نداشته باشند، ولی تا آنها را امتحان نکنید نخواهید دانست که چه نتایجی می توانند داشته باشند. حتی اگر موفق نشدید هم زود تسلیم نشوید، موفقیت همیشه به سادگی به دست نمی آید، پس هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen


اگر بتوانید نکته مثبت موجود در هر موقعیتی را پیدا کنید هیچ چیزی نخواهد توانست جلوی شما را بگیرد. البته ممکن است آنقدر اعتماد به نفستان بالا باشد که هیچ زمانی را صرف فکر کردن به عواقب کارهایتان نکنید. خوشبختانه در حال حاضر فرشته نگهبانتان مواظب شما است و هر تصمیمی که در زندگی حرفه ایتان می گیرید به خیر خواهد گذشت؛ با این حال باید توجه داشته باشید که قبل از تصمیم گیری تمام گزینه های پیش رویتان را به دقت بررسی کنید. کمی برنامه ریزی در حال حاضر می تواند تأثیرات مثبت طولانی مدتی به تصمیم هایتان ببخشد. به یاد داشته باشید که گاهی کمی سکوت می تواند تمام آنچه را که می خواهید بیان کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز رویاپردازی در مورد آینده خیلی راحت تر از زندگی کردن در لحظه حاضر خواهد بود. نمی دانید باید با مشکلاتی که در محل کارتان و با اطرافیانتان دارید چه کار کنید. شاید به نظر برسد که نمی توانید خودتان را با همکارانتان هماهنگ کنید و نمی دانید که باید با تفاوت هایی که بین شما و آنها وجود دارد کنار بیایید یا آنها را از بین ببرید. انعطاف پذیری شاید تا حدودی بتواند مشکل شما را حل کند، ولی در نهایت باید مشکلتان را بیان کرده و راه حلی برای آن ب�ید. کمی استراحت به خودتان بدهید و بیخیال باشید و تنها در کنار عشقتان بنشینید و با هم تلویزیون تماشا کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با از بین رفتن مقاومت ها و مخالفت هایی که این چند وقت اخیر در مقابلتان صورت می گرفته است ، امروز آینده تان درخشان تر از هر زمان دیگری به نظر می رسد. شاید فکر کنید که زمان بسیار زیاد و بیهوده ای را صرف از میان برداشتن یک مانع کرده اید، ولی با فکر کردن به این چیزها و غرق کردن خودتان در خاطرات ناخوشایند هیچ چیزی به دست نخواهید آورد. چیزی که برای رسیدن به اهدافتان از اهمیت بیشتری برخوردار است تمرکز بر روی همکاری با افرادی است که برای رسیدن به آنها می توانند به شما کمک کنند. امروز شریک زندگی خود را با کلماتی عاشقانه اغوا کنید و یا ساعاتی را به برقراری ارتباط بدون صحبت با او بگذرانید.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی