یکشنبه 8 مرداد 1396 / 07:35|کد خبر : 2720|گروه : فرهنگي

دو کاروان دانش آموزی از بانه به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می شوند

دو کاروان  دانش آموزی از  بانه به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می شوند

304 دانش آموز بانه ای در قالب دو کاروان، به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی کردستان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، کمیته اجرایی اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان بانه با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بانه و معاون اداره آموزش و پرورش این شهرستان و سایر اعضای این کمیته در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بانه برگزار شد.

سرهنگ مصطفی پیرزاد، معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان بانه بواسطه داشتن دو یادمان شهدای غریب گمنام سیران بند و همچنین یادمان بوالحسن علی رغم بحث میزبانی در حوزه راهیان نور،  هرساله تعداد زیادی از دانش آموزان شهرستان بانه را نیز به یادمان های دفاع مقدس در شمالغرب و جنوب کشور اعزام می کند.

وی با اشاره به اینکه بحث راهیان نور یکی از موضوعات مهم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: انتظار داریم که آموزش و پرورش و سایر نهادهای دیگر هم در راستای پذیرایی شایسته از کاروان های راهیان نور با سپاه بانه همکاری لازم را داشته باشند.

محمد محمدزاده، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بانه نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: مرداده ماه امسال 304 دانش آموز بانه ای به مناطق عملیاتی استان کردستان اعزام خواهند شد.

وی افزود: این دانش آموزان در قالب دو کاروان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرهای سنندج و مریوان بازدید خواهند کرد.

محمد زاده تصریح کرد: یک کاروان شامل دانش آموزان پسر و یک کاروان نیز شامل دانش آموزان دختر خواهد بود که با هر کاروان یک روحانی؛ یک راوی به همراه مدیر مدرسه اعزام خواهد شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بانه؛ تصریح کرد: دانش آموزان پسر از بانه به مقصد سنندج اعزام می شوند که پس از بازدید از تپه الله اکبر و باشگاه افسران، شب را در رزمایش فرهنگی مردان آسمانی شرکت خواهند کرد و فردای آن روز به شهرستان مریوان رفته و از قدمگاه شهدا و همچنین یادمان شهدای گمنام این شهر نیز بازدید خواهند کرد و بعد از ظهر همان روز  به شهر بانه باز خواهند گشت.

وی در خصوص اردوی راهیان دانش آموزی دختر نیز گفت: کاروان دانش آموزان دختر هم در همان روز در ابتدا از یادمان شهدای گمنام سیران بند بازدید و در صورت امکان از یادمان دفاع مقدس بوالحسن این شهرستان نیز دیدن خواهند کرد و بعد از ظهر بانه را به مقصد اردوگاه شهید بروجردی در سنندج ترک خواهند کرد.

محمد زاده گفت: فردای آن روز نیز دانش آموزان دختر اعزامی از بانه از تپه الله اکبر و باشگاه افسران در سنندج بازدید خواهند کرد و بعد از ظهر  به شهرستان بانه بازخواهند گشت.

محمدزاده؛ اردوهای راهیان نور را از جمله کارهای فرهنگی ارزشمند در برابر هجمه های فرهنگی غرب برشمرد و به اجرای هر چه بهتر این اردوها تاکید کرد.



برچسب ها :

راهیان نوربانهمناطق عملیاتیکردستانشمالغرب

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی