دوشنبه 9 مرداد 1396 / 00:49|کد خبر : 2724|گروه : اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

بیش از 240 معلم در بانه کمبود داریم

بیش از 240 معلم در بانه کمبود داریم

امسال بیش از 240 معلم در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح مدارس شهرستان بانه کمبود داریم که با اضافه کاری ،حق التدریس وبرقراری شیفت های مخالف برای فرهنگیان قصد جبران آن را داریم.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، رضا خضری امروز در همایش مدیران مدارس شهرستان بانه که با حضور نماینده شهرستان های سقز و بانه در محل سالن اجتماعات خوابگاه شبانه روزی حضرت رسول (ص) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به کمبود نیروی انسانی گفت: امسال با کمبود  معلم در بانه به تعداد 247 نفر مواجه هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان بانه با بیشترین کمبود معلم در بین سایر شهرهای استان کردستان مواجه است لذا؛ بیشترین اضافه تدریس معلمان استان کردستان هم مربوط به این شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش بانه، گفت: این شهرستان بواسطه مهاجر پذیر بودن نیز بیشترین نسبت دانش آموز به معلم را در استان کردستان به خود اختصاص داده است بطوریکه امسال بیش از 2 هزار دانش آموز به تعداد دانش آموزان بانه در مقایسه با سال گذشته افزوده شده است.  

مدیر آموزش و پرورش بانه در ادامه، کمبود فضاهای آموزشی را از دیگر مشکلات اساسی شهرستان بانه در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در اثر کمبود فضاهای آموزشی در بانه بیش از 85 درصد مدارس این شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت دو شیفته اداره می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد؛ شهرستان بانه علی رغم کمبود و مشکلاتی که در حوزه های مذکور دارد توانسته است با تعهد و دلسوزی معلمان موفقیت های چشمگیری هم در حوزه های متعدد کسب کند.

وی گفت: کسب مقام دوم در 72 شاخص مد نظر اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان توسط اداره آموزش و پرورش بانه از جمله این موفقیت ها است که در سال تحصیلی 94- 95 با تلاش مجموعه بزرگ آموزش و پرورش بانه حاصل شده است.

وی کسب مقام اول شوراهای آموزش و پرورش بانه برای دومین سال متوالی در استان کردستان؛ کسب مقام اول توسط انجمن اولیا و مربیان این شهرستان برای سومین سال متوالی و همچنین کسب رتبه های برتر کنکور توسط داوطلبین بانه ای در آزمون سراسری سال 95 به نسبت جمعیت شهرستان و تعداد شرکت کنندگان در استان از جمله این شاخص ها برشمرد.



برچسب ها :

مدیر آموزش و پرورش بانهبانهآرباباخبرکمبود معلم در بانهشورای آموزش و پرورشآزمون سراسریکمبود فضاهای آموزشی

نظرات کاربران :

کمال رحمانی [شنبه 14 مرداد 1396 | 11:54] پاسخ

با عرض سلام
لطفا سعی شود از همشهریان عزیز جهت کمبود معلم استفاده شود.
ممنون از جناب خضری ریس آموزش و پرورش بانه

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی