دوشنبه 9 مرداد 1396 / 01:04|کد خبر : 2725|گروه : اجتماعي

تاخیر در پروژه سالن 1200 نفری آزادگان بانه پذیرفتنی نیست

تاخیر در  پروژه سالن 1200 نفری آزادگان بانه پذیرفتنی نیست

نماینده مردم سقز و بانه با انتقاد شدید از تاخیر 8 ساله پروژه سالن 1200 نفری آزادگان بانه گفت: تاخیر در اتمام این پروژه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان است به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر،مهندس محسن بیگلری،  امروز طی بازدیدی که از سالن ورزشی 1200 نفری آزادگان بانه داشت به شدت از طولانی شدن این پروژه انتقاد کرد.

نماینده مردم سقز و بانه با انتقاد شدید از تاخیر 8 ساله در تکمیل پروژه سالن 1200 نفری آزادگان بانه گفت: تاخیر در اتمام این پروژه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان است به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان است افزود: بیش از هشت سال از سفر معظم له به استان کردستان می گذرد ولی هنوز پروژه ای که از جمله مصوبات این سفر پرخیر و برکت است به اتمام نرسیده است.

بیگلری؛ تصریح کرد: این در حالیست که پروژه های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به لحاظ اعتباری هیج گونه مشکلی ندارند و می بایست دلیل این تاخیر چند ساله توسط مسئولین ذی ربط مشخص شود.

نماینده مردم سقز و بانه؛ تاخیر در اتمام این پروژه را جفا به مقام معظم رهبری و همچنین مردم بانه دانست و گفت: طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه مذکور موجب فرسودگی این پروژه شده است.

وی از مسئولین و مجریان پروژه سالن آزادگان بانه خواست تا هر جه سریعتر علت این تاخیر را مشخص کنند و نسبت به تکیل و اتمام آن بازه زمانی مشخصی را تعیین کنند.



برچسب ها :

بیگلریسالن ورزشی آزادگانبانهپروژهمصوبات سفر رهبر به کردستانآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی