سه شنبه 10 مرداد 1396 / 00:50|کد خبر : 2730|گروه : اجتماعي

عملیات ساخت بیمارستان 98 تختخوابی بانه به پایان رسید

عملیات ساخت بیمارستان 98 تختخوابی بانه به پایان رسید

معاون راه و شهرسازی امروز در جریان بازدید از بیمارستان 98 تختخوابی بانه از اتمام مراحل ساخت این بیمارستان خبر داد

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مهندس جعفر علیزاده ظهر امروز با سفر به شهرستان بانه از نزدیک از روند احداث و مراحل تکمیل بیمارستان جدید بازدید و از اتمام عملیات این بیمارستان خبر داد.

وی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن ابراز رضایت از روند احداث این بیمارستان اظهار داشت: بیمارستان جدید بانه مراحل پایانی خود را طی می کند و تقریبا کارهای مربوط به احداث آن به تمام  رسیده است.

علیزاده افزود: هم اکنون این پروژه آماده وصل انشعابات آب؛ برق و گاز هست که به محض وصل انشعابات مذکور می بایست دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان نسبت به تجهیز آن اقدام کند.

علیزاده گفت: هماهنگی های لازم برای تجهیز این بیمارستان در هر چهار بخش با دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان انجام شده است و در اسرع وقت می بایست نسبت به تجهیز این بیمارستان اقدام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان 98 تختخوابی بانه در ابتدا برای 64  تخت پیش بینی شده بود که با توجه به نیازمندی های شهرستان بانه و مطابق نمودن آن با استانداردهای جهانی به 98 تخت ارتقاء یافته است.

 وی تصریح کرد: برای اتمام این پروژه بيست و هشت ميليارد وسيصد پنجاه ميليون تومان از محل اعتبارات ملي و بنياد بركت هزینه شده است.

گفتنی است که سطح زيربنا ساختمان اصلي و ساختمانهاي جانبي ٩٥٠٠ متر مربع و مساحت زمين ٥٠٠٠٠ متر مربع از اراضي دولتي اداره راه و شهرسازي است.



برچسب ها :

بیمارستان جدید بانهاتمام بیمارستان 98 تختخوابی بانهبانهبیمارستانارباباخبرمعاون وزیر راه و شهرسازی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی