چهارشنبه 11 مرداد 1396 / 00:33|کد خبر : 2735|گروه : سياسي

جانشین سپاه بانه:

اتحاد و همبستگی مردم کردستان توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

اتحاد و همبستگی مردم کردستان توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

جانشین سپاه بانه با اشاره به وحدت و انسجام شیعه و سنی در کردستان گفت: وحدت و همبستگی مردم کردستان در طول انقلاب تمام توطئه های دشمنان را در این خطه خنثی کرده است.

به گزارش آرباباخبر؛ امروز مراسم یادواره شهدای آبروی محله بزرگداشت شهید "جلال شریفی" با حضور امام جمعه شهر کانیسور، بخشدار نمشیر و اهالی روستای سیاحومه در مقابل منزل شهید جلال شریفی در روستای مذکوز برگزار شد.

سرهنگ احمد فرجی؛ جانشین سپاه در این مراسم عزت و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون ازخودگذشتگی و خون شهیدان دانست و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان امن ترین کشور در منطقه نا امن و پر آشوب خاورمیانه است.

وی تداوم راه شهیدان را وظیفه همه آحاد جامعه دانست و افزود: امروز پاسداری از خون شهیدان و  تداوم راه آنان با قرار گرفتن در مسیر شهیدان امکان پذیر است.

سرهنگ فرجی خاطرنشان کرد؛ دشمن و در راس آنان استکبار جهانی از اول شکل گیری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران قریب به 60 نوع تهدیدو توطئه را بر علیه مردم و ملت ایران به مرحله اجرا در آورده اند که همه این توطئه ها نیز با وحدت و همبستگی مردم خنثی شده است.

جانشین سپاه بانه؛ تفرقه افکنی و طرح تجزیه طلبی اقوام بویژه در استان کردستان را یکی از این توطئه های دشمنان در چند دهه گذشته برشمرد و گفت: خوشبختانه با هوشیاری و حفظ وحدت بین برادران اهل تشیع و تسنن این منطقه دسیسه استکبار در زمینه ایجاد تفرقه با شکست مواجه شده است.

  جانشین سپاه بانه با بیان اینکه دشمن همواره درصدد ضربه زدن به مردم و طرح ریزی توطئه های جدیدی بر علیه ملت ایران است تصریح کرد: نیاز به وحدت و یکپارچگی در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری است.

جانشین سپاه بانه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت حفظ وحدت گفت: اتحاد و همبستگی همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است بطوریکه ایشان در  اعزام زائرین نیز مطالب ارزنده ای در خصوص توجه به وحدت و حفظ انسجام اسلامی در موسم حج برای حاجیان بیان کردند.

 فرجی گفت: امروز دشمن بدنبال ضربه زدن به ملت ایران است و از هر فرصتی هم در این راستا استفاده می کند که نباید فرصت هیچ گونه سوء استفاده ای را به دشمنان داد.

 وی شهرهای مرزی را بیشتر در معرض تهدید دانست و گفت: مرز هم فرصت است و هم تهدید که بایستی با هوشیاری و حفظ وحدت از فرصت های آن استفاده کرد و مراقب باشیم خود و خانواده هایمان در دامن ترفندهای متعدد دشمنان نیفتیم.

سرهن فرجی، به تلاش دشمنان در راستای ترویج تفکرات افراطی در بین جوانان منطقه نیز اشاره کرد و گفت:  روحانیون بعنوان قشر صاحب نفوذ در بین مردم وظیفه دارند که با آگاهی بخشی و شفاف سازی در بین نسل جوان مانع از گرایش این قشر در معرض تهدید و خطر به جریان های افراطی شوند.

سرهنگ فرجی گفت: متاسفانه امروز تعدادی از جوانان خام و زود باور خواسته و ناخواسته در دام این جریان ها افتاده اند که این موضوع رسالت ما را به مراتب سنگین تر  کرده است.



برچسب ها :

یادواره آبروی محلهجانشین سپاه بانهسیاحومهتفکرات افراطیآرباباخبربانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی