چهارشنبه 11 مرداد 1396 / 00:15|کد خبر : 2736|گروه : سياسي

امام جمعه کانیسور:

شهادت در راه خدا بهترین نوع مرگ است

شهادت در راه خدا بهترین نوع مرگ است

امام جمعه شهر کانیسور با بیان اینکه مرگ عاقبت همه انسان هاست و باید روزی این دنیارا ترک کنیم گفت: شهادت در راه دین خدا بهترین نوع مرگ ها است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملارئوف سعیدی امام جمعه شهر کانیسور ظهر امروز؛ در یادواره شهدای آبروی محله بخش نمشیر بانه که بمناسبت بزرگداشت شهید جلال شریفی در روستای سیاحومه برگزار شد؛ با اشاره به آیات و روایات اسلامی در خصوص اهمیت و جایگاه شهیدان اظهار داشت: شهادت در راه خدا و دین اسلام بهترین نوع مرگ است که فرد با نثار جان خود از دین خدا پاسداری می کند.

وی امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی؛ را مرهون خون شهیدان دانست و افزود: تداوم راه شهیدان از رسالت های مردم در عصر حاضر است.

ماموستا سعیدی با اشاره به آیات و روایات اسلامی تصریح کرد: شهادت در راه خدا، پایان زندگی نیست بلکه تازه آغاز زندگی ابدی شهید در جوار رحمت الهی است که این واقعیت در آیات متعددی از قرآن کریم به آن صراحتا اشاره شده است.

امام جمعه کانیسور، انقلاب اسلامی را امانت بزرگ شهیدان به ملت ایران دانست و گفت: ما بایستی با حفظ و تداوم راه شهیدان امانت دار خوبی برای شهیدان باشیم.

وی خاطرنشان کرد؛ خواه نا خواه مرگ به بهانه های مختلفی مانند بیماری، سوانح و بلایای طبیعی، تصادف و روزی انسان را درک خواهد کرد و بایستی این دنیا را ترک کنیم ولی  خوشا به سعادت کسانیکه خداوند مرگ انان را بوسیله شهادت قرار داده است.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی