یکشنبه 15 مرداد 1396 / 12:09|کد خبر : 2742|گروه : اجتماعي

نمایشگاه موقت عرضه انگور و عسل در بانه برپا می شود

نمایشگاه موقت عرضه انگور و عسل در بانه برپا می شود

نمایشگاه موقت عرضه انگور سیاه و عسل در بانه با همکاری شهرداری و جهاد کشاورزی بانه در شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز جلسه هماهنگی برپایی غرفه موقت عرضه مستقیم انگور و عسل در بانه با حضور شهردار و مدیر جهاد کشاورزی بانه در محل شهرداری این شهر برگزار شد.

کریم شریفی مدیر جهاد کشاورزی بانه در این نشست هدف از ایجاد غرفه های موقت را شناساندن انگور سیاه بانه"تری ره شه" بعنوان یک محصول کاملا ارگانیک و همچنین عسل طبیعی بانه به مسافران و گردشگران عنوان کرد.

وی افزود: امروزه بسیاری از مردم شهرستان بانه را با نام مجتمع های تجاری و بیشتر لوازم خانگی مانند"ال سی دی" و  "کولر گازی" می شناسند و این در حالی است که شهرستان بانه ظرفیت های بزرگی در سایر حوزه ها از جمله محصولات کشاورزی برخوردار است.

مدیر جهاد کشاورزی بانه؛ "تری ره شه" یا همان انگور سیاه را بعنوان یک محصول کاملا ارگانیک در شهرستان بانه دانست و گفت: بایستی این محصول که در پرورش آن از هیچ گونه تقویت کننده و سم و سموم کشاورزی استفاده نمی شود را بعنوان یک برند مخصوص به بانه  به تمام مردم ایران و گردشگرانی که به این شهرستان سفر می کنند شناسانده شود.

مدیر جهاد کشاورزی بانه با اشاره به اینکه کار برداشت انگور از شهریور ماه در بانه آغاز می شود تصریح کرد: اواسط شهریور ماه بهترین زمان برای برپایی این غرفه می باشد.

وی خاطرنشان کرد؛ این غرفه به مدت 45 روز یعنی از اواسط شهریور ماه تا پایان مهر ماه سالجاری در مقابل اداره جهاد کشاورزی بانه بر پا می شود.

بابک رستم پور شهردار بانه نیز؛ با استقبال از برپایی این نمایشگاه به حمایت همه جانبه شهرداری از این اقدام فرهنگی اقتصادی تاکید کرد.

وی افزود: برپایی غرفه های مذکور می تواند موجب توسعه صنعت گردشگری در بانه شده و شهرداری بانه آمادگی خود را برای همکاری با جهاد کشاورزی در برپایی غرفه های مذکور اعلام می دارد.



برچسب ها :

غرفهموقتبانهانگورعسلآرباباخبرمجتمع های تجاریتری ره شه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی