دوشنبه 16 مرداد 1396 / 13:37|کد خبر : 2745|گروه : فرهنگي

304 دانش آموز بانه ای به مناطق عملیاتی کردستان اعزام شدند

304 دانش آموز بانه ای به مناطق عملیاتی کردستان اعزام شدند

صبح امروز 304 دانش آموز دختر و پسر بانه ای به مناطق عملیاتی کردستان در شهرهای مریوان و سنندج اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز 304 دانش آموز دختر و پسر بانه ای در قالب دو کاروان جداگانه  به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در شهرهای مریوان و سنندج اعزام شدند.

سرهنگ مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه بانه ، در حاشیه اعزام این کاروان ها اظهار داشت: این دانش آموزان در قالب دو کاروان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرهای، بانه، سنندج و مریوان بازدید خواهند کرد.
 وی افزود: یک کاروان شامل دانش آموزان پسر و یک کاروان نیز شامل دانش آموزان دختر است که با هر کاروان یک روحانی؛ یک راوی به همراه مدیر مدرسه اعزام خواهد شد.
 
سلیمانی تصریح کرد: دانش آموزان پسر از بانه به مقصد سنندج اعزام و پس از بازدید از تپه الله اکبر و باشگاه افسران، شب را در رزمایش فرهنگی مردان آسمانی شرکت خواهند کرد و فردای آن روز به شهرستان مریوان رفته و از قدمگاه شهدا و همچنین یادمان شهدای گمنام این شهر بازدید خواهند کرد و بعد از ظهر همان روز نیز به شهر بانه باز خواهند گشت.
 فرمانده سپاه بانه در خصوص اردوی راهیان دانش آموزی دختر نیز گفت: کاروان دانش آموزان دختر در ابتدا از یادمان شهدای گمنام سیران بند بازدید و در صورت امکان از یادمان دفاع مقدس بوالحسن این شهرستان نیز دیدن خواهند کرد و بعد از ظهر بانه را به مقصد اردوگاه شهید بروجردی در سنندج ترک خواهند شد..
 وی گفت: فردای آن روز نیز دانش آموزان دختر اعزامی از بانه از تپه الله اکبر و باشگاه افسران در سنندج نیز بازدید خواهند کرد و بعد از ظهر سنندج را به مقصد بانه ترک خواهند.
 سلیمانی؛ اردوهای راهیان نور را از جمله کارهای فرهنگی ارزشمند در برابر هجمه های فرهنگی غرب برشمرد و برای اجرای هر چه بهتر این اردوها تاکید کرد.



برچسب ها :

راهیان نوربانهاعزامآرباباخبردانش اموزمناطق عملیاتی کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی