چهارشنبه 18 مرداد 1396 / 08:18|کد خبر : 2746|گروه : اجتماعي

خبرنگاران زبان گویای مردم هستند/ خبرنگاران واقعیات را بیان کنند

خبرنگاران زبان گویای مردم هستند/ خبرنگاران واقعیات را بیان کنند

فرماندار بانه با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم هستند گفت: خبرنگاران واقعیت ها را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محمد فلاحی امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان بانه که بمناسبت روز خبرنگار و در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، از خبرنگاران بعنوان زبان گویای مردم یاد کرد و گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم با مسئولین هستند که بایستی واقعیات جامعه را بیان کنند.

وی خبرنگاری را رسالتی مهم و حساس برشمرد و افزود: با توجه به تاثیری که خبرنگاران در هدایت افکار عمومی جامعه دارند از این رور نقش آنان در فرهنگ سازی و توسعه اجتماع بسیار پر رنگ است.

فلاحی خاطرنشان کرد؛ بیان واقعیات و کاستی ها  از دیگر رسالت های خبرنگاری است چرا که خبرنگار با قلم خود می تواند جامعه و مسئولین را به سمت توسعه هدایت کند.

فرماندار بانه به اقداماتی که در این شهرستان طی چند ماه اخیر و در راستای توسعه بخش کشاورزی و دامداری انجام  شده است نیز اشاره کرد و گفت: در چند ماه گذشته موفقیت های خوبی در هر دو حوزه انجام شده است که رسانه ها تاثیر بسزایی در هدایت کردن افراد به این سمت و همسو کردن مردم با سیاست های دولت در این حوزه داشته اند.

وی تصریح کرد: در حوزه دامداری و دامپروری نیز اقدامات خوبی در شهرستان بانه طی چند ماه گذشته انجام شده است که معرفی 20 نفر به صندوق کارآفرینی توسعه از جمله این اقدامات بوده است.

فلاحی گفت: با توجه به اینکه تجارت در بانه بواسطه مرزی بودن شهرستان از رونق بیشتری برخوردار است لذا توسعه بخش کشاورزی و تولید در کنار تجارت از اولویت های دولت در بانه است .

وی خاطرنشان کرد؛ در همین راستا از شهریور ماه امسال تا پایان مهر ماه غرفه عرضه مستقیم انگور سیاه و عسل طبیعی بانه در مقابل جهاد کشاورزی به منظور حمایت از بخش تولید و کشاورزی در شناساندن محصولات برتر شهرستان بانه به گردشگران و مسافران از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه موقت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: اگر چه این شبکه ها و کانال ها نیر  در بحث اطلاع رسانی نقش دارند اما رسالت خبرنگاری فراتر و ماندگارتر از این فضاها است.

فرماندار بانه یادآور شد؛ امروز بسیاری از مسائل و مشکلات در حوزه های  مختلف با همت رسانه ها به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شده اند بطوریکه همراهی مردم پای را در برطرف کردن این مشکلات بدنبال داشته است و هر کجا مردم پای کار آمده اند موفقیت و پیشرفت نیز بدنبال داشته است.



برچسب ها :

فرماندار بانهخبرنگارتوسعهفرهنگتولیدکشاورزیتجارتبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی