پنجشنبه 19 مرداد 1396 / 08:32|کد خبر : 2749|گروه : اقتصادي

مدیر آموزش و پرورش بانه :

10 کلاس درس مشارکتی در بانه احداث می شود

10 کلاس درس مشارکتی در بانه احداث می شود

مدیر آموزش و پرورش بانه از احداث ده کلاس درس با مشارک انجمن اولیا و مربیان و آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش آرباباخبر، رضا خضری؛ امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان بانه بمناسبت هفته خبرنگار با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال ده کلاس درس با همکاری اداره آموزش و پرورش بانه و انجمن اولیاء و مربیان احداث و به فضاهای آموزشی این شهرستان افزوده می شود.

وی اعتبار لازم برای اتمام این ده کلاس درس را دو میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد کرد و افزود: یک میلیارد و دویست میلیون ریال از اعتبار لازم برای این پروژه از محل اعتبارات آموزش و پرورش و بقیه اعتبار مورد نیاز با همکاری انجمن اولیاء و مربیان تامین خواهد شد.

خضری تصریح کرد: مدرسه داور پناه؛ شهید نمکی؛ مدرسه متوسطه دوره اول شهید باهنر و متوسطه دوره دوم امام خمینی(ره) از مدارسی است که این کلاس های درس با همکاری انجمن اولیا و مربیان این مدارس در آنها احداث خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بانه کماکان کمبود فضاهای آموزشی در بانه را از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش در این شهرستان برشمرد و گفت: در سفر اخیر معاون وزیر آموزش و پرورش به بانه نیز تعهدات خوبی در زمینه ساخت مدارس ایجاد شد که احداث ده مدرسه روستایی؛ یک هنرستان و یک سالن ورزشی سرپوشیده از جمله این دستاوردها بود.

وی خاطرنشان کرد؛ مکان احداث هنرستان بلافاصله بعد از سفر معاون وزیر شناسایی و مکان یابی شد که در حال حاضر مشغول انجام مقدمات هستیم و بعد از انجام کارهای اولیه و تهیه نقشه بلافاصله عملیات احداث آن را اجرایی خواهیم کرد.



برچسب ها :

بانهکلاس درسمشارکتیانجمن اولیا و مربیانفضاهای آموزشی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی