سه شنبه 24 مرداد 1396 / 11:33|کد خبر : 2756|گروه : ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه:

بانه میزبان مسابقات کشوری کونگ فو توا و وزنه برداری می شود

بانه میزبان مسابقات کشوری کونگ فو توا  و وزنه برداری می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه از برگزاری مسابقات کشوری کونگ فوتوا سنتی و همچنین وزنه برداری نونهالان به میزبانی بانه در شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مسابقات کشوری کونگ فوتوا و وزنه برداری به میزبانی شهرستان بانه صبح امروز، با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندر بانه، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت وزنه برداری استان کردستان و همچنین دبیر هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان در فرمانداری بانه برگزار شد.

جلال مردای
رئیس اداره ورزش و جوانان بانه در این نشست از برگزاری مسابقات کشوری "کونگ فوتوا سنتی" و همچنین  وزنه برداری در رده سنی نونهالان به میزبانی بانه در شهریور ماه امسال خبر داد.


وی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات افزود: مسابقات کشوری توا در نیمه اول شهریور ماه و طی برنامه از پیش تعیین شده در روزهای 7 الی 9 شهریور ماه در بانه برگزار خواهد شد.

مردای خاطرنشان کرد، بیش از 50 رزمی کار از 32 استان کشور در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد که ورزشکارانی از همین رشته نیز در شهرستان بانه در مسابقات  شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه، در ادامه سخنان خود به برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان در بانه نیز خبر داد و گفت: این مسابقات هم در نیمه دوم شهریور ماه سالجاری به میزبانی بانه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در تاریخ 19 الی 22 شهریور ماه امسال در بانه برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد، این مسابقات بصورت تیمی در رده مذکور برگزار خواهد شد.

 



برچسب ها :

بانهمیزبانمسابقات کشوریکونگ فو تواوزنه برداری نونهالانآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی