جمعه 27 مرداد 1396 / 14:22|کد خبر : 2758|گروه : فرهنگي

امام جمعه بانه:

نا امیدی از رحمت خدا بزرگتربن گناهان است

نا امیدی از رحمت خدا بزرگتربن گناهان است

امام جمعه بانه با بیان اینکه رحمت خدا وسیع و بی انتهاست گفت: نا امیدی از لطف و رحمت خدا بزرگترین گناهان است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ ماموستا "عبدالله حیدری" امام جمعه بانه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر که در مسجد جامع بانه برگزار شد، با اشاره به وسعت رحمت خدا اظهار داشت: لطف و رحمت خدا وسیع است و شخص با ایمان نباید هرگز از لطف و رحمت خداوند ناامید شود.

وی افزود: نا امیدی از رحمت خداوند بزرگترین گناهان است و فرد با ایمان باید با توبه و ندامت  از گناهان گذشته خودبه درگاه پروردگار سعی کند اسباب رحمت و توجه خدا را جلب کند.

 ماموستا حیدری تصریح کرد: چه بسا انسان های گناهکاری که در طول تاریخ مدت زمان زیادی از عمر خود را در در گناه و معصیت گذرانده اما با توبه واقعی به درگاه خداوند و انجام کارهای خیر موجب رحمت خاص خداوند قرار گرفته و از همین راه به سعادت رسیده اند.

امام جمعه بانه در ادامه به فرا رسیدن ماه قربان و اعمال این ماه نیز اشاره کرد و گفت: روزه گرفتن در روز عرفه و ذبح قربانی از اعمال شاخص این ماه است که موجب بخشش گناهان گذشته و جلب رحمت الهی می شود.

وی تصریح کرد: طبق سنت موارد قربانی شامل چهار حیوان: شتر؛ گاو، بز و گوسفند می شود و غیر از این چهار حیوان ذبح حیوان دیگری به نیت قربانی صحیح نیست.



برچسب ها :

امام جمعه بانهبانهنمازجمعهآرباباخبرگناهتوبهسعادتقربانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی