شنبه 28 مرداد 1396 / 09:22|کد خبر : 2760|گروه : فرهنگي

154دانش اموز پسر از بانه به مناطق عملیاتی کردستان اعزام شدند

154دانش اموز پسر از بانه به مناطق عملیاتی کردستان اعزام شدند

صبح امروز 154 دانش آموز پسر از مدارس بانه به مناطق عملیاتی کردستان در شهرهای مریوان و سنندج اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز 154 دانش آموز پسر از مدارس بانه در قالب کاروان های راهیان نور با بدرقه مسئولین به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در شهرهای مریوان و سنندج اعزام شدند.

هدایت صالح نسب، مدیر کانون بسیج دانش آموزی سپاه بانه در حاشیه اعزام این کاروان ها در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، گفت: این دانش آموزان در قالب سه اتوبوس برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرهای مریوان و سنندج اعزام می شوند.

 وی افزود: این کاروان شامل دانش آموزان پسر از مدارس بانه است که با هر کاروان یک روحانی؛ یک راوی به همراه مدیر مدرسه اعزام خواهد شد.
 
صالح نسب تصریح کرد: این دانش آموزان امروز از بانه به مقصد مریوان اعزام و پس از بازدید از قدمگاه شهدا و یادمان شهدای گمنام مریوان فردا نیز از تپه الله اکبر و باشگاه افسران در سنندج بازدید خواهند کرد و بعد از ظهر  فردا نیز سنندج را به شهر بانه ترک خواهند کرد.

وی یادآور شد امروز سومین مرحله از اعزام دانش آموزان بانه ای به مناطق عملیاتی شمالغرب در کردستان است و نیمه اول شهریور ماه نیز آخرین مرحله از کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی کردستان در شهرهای مذکور اعزام خواهند شد.

صالح نسب؛ اردوهای راهیان نور را از جمله کارهای فرهنگی ارزشمند در برابر هجمه های فرهنگی غرب برشمرد و برای اجرای هر چه بهتر این اردوها تاکید کرد.



برچسب ها :

راهیان نوردانش آموزبانهآرباباخبرراهیان نور دانش آموزیمناطق عملیاتیغربکردستانمریوان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی