شنبه 28 مرداد 1396 / 10:44|کد خبر : 2762|گروه : فرهنگي

رئیس اداره میراث فرهنگی بانه:

گردشگری روستایی در بخش ننور بانه توسعه می یابد/ ایجاد مجموعه رفاهی-تفریحی درروستای بیان‌دره

گردشگری روستایی در بخش ننور بانه توسعه می یابد/ ایجاد مجموعه رفاهی-تفریحی درروستای بیان‌دره

رئیس اداره میراث فرهنگی صنبیع دستی و گردشگری بانه با بیان اینکه گردشگری روستایی در بخش ننور بانه توسعه می یابد، از ایجاد مجموعه رفاهی-تفریحی در "روستای بیان‌دره" در این بخش خبر داد.

سعدالله رحیمی خواه" در گفت و گو با آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: در نظر داریم به منظور توسعه گردشگری در بخش ننور یک مجموعه رفاهی تفریحی در جوار بلوط کهنسال روستای بیاندره که بالغ بر 1500 سال کهولت دارد ایجاد کنیم.
 
وی افزود: در همین راستا صبح امروز بازدیدی از محل مذکور با حضور آقایان رحیمی بخشدار بخش ننور و مهندس بابک رستم پور شهردار بانه جهت رایزنی انجام دادیم.

رحیمی خواه نتیجه این بازدید را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد؛ در خصوص نحوه ایجاد سایت گردشگری با همکاری دستگاه های اجرایی بخش؛ همیاری اهالی روستای بیاندره این مجموعه صحبت هایی شد که با توجه به نتیجه این تصمیمات امیدواریم مجموعه تفریحی رفاهی در آینده نزدیک در این محل ایجاد و راه اندازی شود.


 رئیس اداره صنایع دستی بانه، توسعه گردشگری پایدار و معرفی جاذبه های فرهنگی، طبیعی،تاریخی شهرستان بانه، روستاهای هدف گردشگری شهرستان را از اهداف مهم این طرح برشمرد.

شریف پناه دهیار ، امام جماعت و اهالی روستا بیاندره ضمن قدردانی از حضور مسئولین خواستار کمک و همکاری ادارات خدمات رسان در ایجاد زیرساختهای لازم جهت توسعه وایجاد شغل پایدار برای آن منطقه شدند.

گفتنی است که روستاهای بیاندره( درخت بلوط کهنسال) و هفتاش( قرآن تاریخی )جز روستاهای هدف گردشگری بخش ننور قرار دارند



برچسب ها :

بانهگردشگریبخش ننورمجموعه رفاهی تفریحیدرخت کهنسال بلوطروستای بیان دره

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی