دوشنبه 30 مرداد 1396 / 11:37|کد خبر : 2766|گروه : اجتماعي

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش بانه:

رشد 45 درصدی رتبه های زیر 3 هزار توسط داوطلبان بانه ای

رشد 45 درصدی رتبه های زیر 3 هزار توسط داوطلبان بانه ای

فرماندار بانه از رشد 45 درصدی رتبه های زیر سه هزار توسط داوطلبان بانه ای در آزمون سراسری سال 96 در مقایسه با وضعیت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛"محمد فلاحی" امروز در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه با اشاره به نتایج کنکور سال 96 توسط داوطلبان در بانه اظهار داشت: امسال به لحاظ کمی و کیفی شاهد رشد خوبی در حوزه کنکور در شهرستان بانه بودیم بطوریکه رشد 45 درصدی در کسب رتبه های زیر سه هزار توسط داوطلبان بانه ای در مقایسه با وضعیت مشابه سال گذشته حاکی از این مسئاله است.

وی افزود: عوامل متعددی در کسب این موفقیت ها موثر هستند که در این میان؛ تلاش فردی خود دانش آموزان؛ حمایت های همه جانبه خانواده ها و برنامه ریزی معلمان از عوامل مهم و تاثیر گذار در موضوع است.

فلاحی؛ با تاکید بر قدردانی از برترین های کنکور در بانه گفت: طی برگزاری آیینی از برترین های کنکور در بانه تجلیل خواهد شد که خود این موضوع در ایجاد انگیزه برای دانش آموزانی که در آستانه کنکور هستند تاثیر گذار خواهد بود.

فرماندار بانه؛ در ادامه با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در این شهر؛ رشد حاشیه نشینی و جمعیت را از دلایل اصلی کمبود فضاهای آموزشی در بانه عنوان کرد.

 وی تصریح کرد: امروز با مهاجرت بی رویه حاشیه نشینی در بانه رو به گسترش است که بایستی با احداث زیر ساخت ها و فراهم کردن زمینه های اشتغال مانع از مهاجرت روستاییان به شهر شد.



برچسب ها :

بانهفرماندار بانهکنکوررتبه های زیر سه هزارآرباباخبرحاشیه نشینی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی