چهارشنبه 1 شهریور 1396 / 07:53|کد خبر : 2770|گروه : سياسي

پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده بانه بوالحسن آغاز شد

پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده بانه بوالحسن آغاز شد

پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده بانه بوالحسن به طول 5 کیلومتر آغاز شد

به گزارش آرباباخبر، محمد فلاحی؛ امروز در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده بانه بوالحسن در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه بطول 5 کیلومتر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان در این محور آغاز شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه افزود: با بهره برداری از این پروژه تعداد زیادی از روستاهای بخش نمشیر و همچنین جاده دسترسی یادمان بوالحسن که سالانه محل تردد زائران راهیان نور زیادی است از مزایای این پروژه بهسازی و آسفالت بهره مند می شود.

فلاحی خاطرنشان کرد، تعهد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان در اجرای این پروژه 5 کیلومتر است که امیدواریم  با جذب اعتبارات استانی بتوانیم مسافت بیشتری از این مقدار را آسفالت و بهسازی کنیم.  

فرماندار بانه خاطرنشان کرد؛ بعد از اتمام این پروژه در جاده بانه - بوالحسن که از سه راه روستای زرواو شروع شده است نوبت بهسازی جاده بانه سردشت است که این جاده نیز وضعیت مناسبی ندارد.

در ادامه؛ مدرس گرجی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان نیز اظهار داشت: پروژه جدید بهسازی و روکش آسفالت بانه بوالحسن با استفاده از روش های نوین و جدیدبا عنوان تثبیت سیمان یا همان بازیافت سرد اجرا می شود.

وی افزود: این روش از روشهای نوین و جدید در راهداری و حمل و نقل جاده ای است که به تازگی در استان کردستان فعال شده است و در حال حاضر نیزفقط در چند نقطه از کشور اجرا می شود.

گرجی از رانندگان ماشین آلات سنگین که مصالح ساختمانی را از این مسیر عبور می دهند در خواست کرد که در هنگام بارگیری میزان استاندارد را رعایت کنند تا زیر ساخت های جاده ای آسیب نرسد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان خاطرنشان کرد؛ بعد از اتمام روکش آسفالت این مسیر بهسازی جاده را در مسیر بانه سردشت ادامه خواهند داد.



برچسب ها :

بهسازی و روکش آسفالتجاده بانه بوالحسنفرماندار بانهراهداریحمل و نقل جاده ایجاده بانه سردشتراهیان نوریادمان بوالحسنآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی