چهارشنبه 1 شهریور 1396 / 12:52|کد خبر : 2773|گروه : اجتماعي

نشست روشنگری با عنوان آسیب ها؛ تهدیدات و فرصت های فضای مجازی در بانه برگزار شد

نشست روشنگری با عنوان آسیب ها؛ تهدیدات و فرصت های فضای مجازی در بانه برگزار شد

صبح امروز؛ نشست روشنگری با عنوان آسیب ها؛ فرصت ها و تهدیدات ماهواره و شبکه های فضای مجازی در کانون ولایت بانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، این همایش صبح امروز برای جمعی از بانوانشهرستان  بانه در سالن اجتماعات کانون ولایت این شهر برگزار شد.

ماموستا ملا کمال حسینی؛ کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش بانه در  این مراسم اظهار داشت: فضای مجازی و شبکه های مجازی امروز بعنوان یک پدیده نو ظهور روز به روز در بین اقشار مختلف جامعه رو به گسترش است بطوریکه بعنوان یک ضرورت جامعه تبدیل شده است.

وی افزود: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند شمشیر دو لبه ای هستند که اگر مواظب نباشیم به ما آسیب خواهند زد.

ماموستا حسینی تصریح کرد: شبکه های اجتماعی؛ اینترنت و فضای مجازی دارای جنبه های مثبت و منفی هستند که متاسفانه در جامعه ما استفاده منفی از این ابزار رایج تر است.

 کارشناس انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش بانه؛ مهمترین تهدید فضای مجازی و ماهواره را بر روی بنیاد خانواده عنوان کرد و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن با شبیخون فرهنگی و استفاده از این ابزار در صدد از بین بردن تحکیم بنیان خانواده ها است.

این مسئول تصریح کرد: ترویج فرهنگ ابتذال؛ از بین بردن جایگاه زنان و رواج فرهنگ خیانت در خانواده از اهدافی است که دشمن در محتوی برنامه های ماهواره ای و پخش آن در شبکه های متعدد و به زبان های مختلف دنبال می کند.


ماموستا حسینی خاطرنشان کرد؛ خانواده از دیدگاه اسلام مهمترین نهاد است که به تعبیر آیات قرآن مایه امنیت و آرامش انسان در زندگی می شود.

وی با اشاره به جایگاه زن در کشورهای غربی و نحوه رفتار آنان با زنان گفت: غرب بر خلاف ادعای حقوق بشری که دارد نگاهش به زن یک دیدگاه تبلیغی و ابزاری است اما در اسلام زن بعنوان موجودی که مکمل مرد و مایه آرامش خانواده که تربیت نسل ها را بر عهده دارد معرفی شده است.



برچسب ها :

اسیب های اجتماعینشست روشنگریماهوارهبانهفضای مجازیتهدیداتشبیخون فرهنگیآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی