چهارشنبه 8 شهریور 1396 / 07:24|کد خبر : 2787|گروه : اجتماعي

پروژه برق رسانی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید

پروژه برق رسانی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید

یک پروژه برق رسانی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در یکی از محلات حاشیه نشین شهر بانه با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر،  ظهر امروز از یک پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال در منطقه حاشیه نشین شهر بانه انتهای جاده احمد آباد بهره برداری شد.

ارسلان محمدی رئیس اداره برق شهرستان بانه در آیین بهره برداری از پروژه برق رسانی انتهای جاده احمد آباد بانه اظهار داشت: پروژه مذکور به منظور توسعه و تقویت برق این محله احداث شده است.

وی افزود: برای احداث این پروژه مبلغ 120 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت برق منطقه ای استان کردستان هزینه شده است.  

محمدی گفت: چهار پست هوایی دیگر در محلات مختلف بانه نیز در دست احداث است که ظرف ده روز آینده عملیات احداث و راه اندازی آنها به اتمام خواهد رسید.

 رئیس اداره برق بانه اعتبار تخصیصی برای اصلاح؛ تقویت و توسعه شبکه برقی بانه در سال 96 را 8 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: متاسفانه پیمانکاران بانه ای در حوزه پروژه های مربوط به برق محدود است و این موضوع یکی از مهمترین مشکلات اداره برق بانه در خصوص اصلاح؛ توسعه و تقویت شبکه برق بانه است.

وی یادآور شد؛ از همین رو به ناچار از پیمانکاران شهرهای همجوار در اجرای پروژه های برق رسانی بانه استفاده می شود که این موضوع نیز بدلیل غیر بومی بودن پیمانکاران منجر به صرف هزینه زیادتر از حد معمول برای شرکت برق می شود که این اداره نیز با این موضوع بدلیل بالا بودن هزینه ها مخالفت می کند.



برچسب ها :

بانهپروژه برق رسانیحاشیه نینیمحلات حاشبه نشین بانهافتتاحآرباباخبرهفته دولت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی