پنجشنبه 9 شهریور 1396 / 09:02|کد خبر : 2790|گروه : اقتصادي

دو واحد منزل مددجویی در بانه افتتاح شد

دو واحد منزل مددجویی در بانه افتتاح شد

امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت؛ دو واحد منزل مددجویی در بانه بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ پیش از ظهر امروز بمناسبت گرامیداشت هفته دولت از دو واحد منزل مددجویی در شهر  بویین از توابع بخش ننور و روستای برده رشه از توابع بخش نمشیر بانه با حضور مسئولین بهره برداری شد.

جلال خلیلی رئیس کمیته امداد بانه در آیین بهره برداری از این پروژه ها گفت: خودکفایی خانواده های مددجو از اولویت های کمیته امداد بانه است و در همین راستا تامین و احداث واحدهای مددجویی جزء برنامه های این نهاد در رابطه با توانمند سازی و خودکفا کردن خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت (امام ره) است.

وی افزود: در همین راستا کمیته امداد حضرت امام بانه در طول سالجاری 18 واحد مسکونی برای مددجویان خود در شهر و روستا احداث و یا خریداری کرده است.

خلیلی؛ اعتبار هزینه شده برای خرید و احداث این واحدهای مددجویی را 5 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: 9 واحد برای مددجویان شهری و 9 واحد نیز برای مددجویان روستایی تهیه شده است.

 مدیر کمیته امداد بانه همچنین خاطرنشان کرد؛ 7 واحد از این خانه های مددجویی تحویل زنان سرپرست خانوار و بقیه به خانواده های نیازمند دارای سرپرست از کارافتاده واگذار شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد بانه در زمینه خرید و احداث واحدهای مددجویی از ظرفیت خیرین و متمکنین شهرستان نیز استفاده می کند و این آمادگی را داریم در شش ماه آینده نیز واحدهای دیگری برای مددجویان خرید و احداث کنیم.



برچسب ها :

افتتاحبانهکمیته امدادمنزل مددجوییهفته دولتبخش ننور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی