سه شنبه 21 شهریور 1396 / 12:34|کد خبر : 2803|گروه : سياسي

رئیس کمیته امداد بانه:

مردم بانه سال 95 بیش از یک میلیارد ریال به جشن عاطفه ها کمک کردند

مردم بانه سال 95 بیش از یک میلیارد ریال  به جشن عاطفه ها کمک کردند

رئیس کمیته امداد بانه گفت: مردم این شهرستان سال گذشته مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریال به جشن عاطفه ها کمک کردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ جلال خلیلی صبح امروز در جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها اظهار داشت: جشن عاطفه ها هر ساله بمنظور دستگیری از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می شود که امسال نیز این جشن در چند مرحله توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بانه در نقاط مختلف شهر و مدارس سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مرحله اول جشن عاطفه ها روز پنجشنبه مصادف با بیست و سوم شهریور ماه در میادین اصلی سطح شهر بانه برگزار خواهد شد و در روز جمعه نیز صندوق های جمع آوری هدایای نقدی خیرین در مساجد و محل های برگزاری نماز جمعه مستقر خواهند شد.

خلیلی همچنین از اجرای این جشن در مدارس سطح شهر و برگزاری مراسم نمادین در یکی از مدارس شهر بانه با حضور مسئولین و خیرین سطح شهر نیز خبر داد و گفت: این مرحله از جشن عاطفه ها نیز با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و احسان بین دانش آموزان در کلیه مدارس سطح شهر برگزار خواهد شد و هدایای نقدی جمع آوری شده در همان مدرسه بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد بانه با اشاره به میزان کمک های جمع آوری شده در سال 95 یادآور شد؛ مردم بانه در سال گذشته مبلغ 110 میلیون تومان به جشن عاطفه ها کمک کردند و این در حالیست که تعهد پیش بینی شده برای جشن نیکوکاری از محل جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی 85 میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: امسال نیز سهم شهرستان بانه از محل جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی جشن عاطفه ها مبلغ 850 میلیون ریال پیش بینی شده است که با توجه به سابقه سال های گذشته و روند صعودی کمک های مردمی امسال نیز انتظار می رود بیش از مبلغ تعیین شده جمع آوری شود.  

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی شهرستان بانه تصریح کرد: این نهاد علی رغم مبالغی که هر ساله از طریق برگزاری جشن عاطفه ها برای تامین نیازمندی های دانش آموزان بی بضاعت جمع آوری می کند از طریق سایر منابع و ظرفیت ها از جمله جلب مشارکت های خیرین؛ جذب حامی و همچنین از طریق ستاد مرکزی کمیته امداد مبالغ دیگری را نیز برای رفع نیازمندی های دانش آموزان بی بضاعت جذب و هزینه می کند.  

وی همچنین امسال از برگزاری جشن عاطفه ها در دانشگاه های سطح شهر بانه نیز خبر داد و گفت: امسال این جشن در دانشگاه ها نیز برگزار خواهد شد.

خلیلی گفت: در حال حاضر 70 دانشجوی بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان بانه هستند که هر ساله از کمک های مادی این نهاد برخوردار می شوند.

وی پرداخت شهریه ثابت دانشجویان تحت پوشش؛ تامین هزینه ایاب و ذهاب و سایر نیازهای مادی را از خدمات حمایتی کمیته امداد از دانشجویان بی بضاعت برشمرد.



برچسب ها :

جشن عاطفه هابانهکمکآرباباخببربازگشایی مدارس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی