سه شنبه 21 شهریور 1396 / 11:54|کد خبر : 2804|گروه : اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

بیش از 95 درصد دانش آموزان بانه ای در سامانه سناد ثبت نام کردند

بیش از 95 درصد دانش آموزان بانه ای  در سامانه سناد ثبت نام کردند

مدیر آموزش و پرورش بانه از ثبت نام بالغ بر 95 درصد دانش آموزان در سامانه سناد خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ رضا خضری امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه های شهرستان بانه اظهار داشت: اموزش و پرورش بانه آمادگی دارد که در برگزاری این جشن نهایت همکاری با کمیته امداد را انجام دهد.
 

دانش آموزان بانه ای 272 میلیون ریال به جشن عاطفه ها کمک کردند

وی افزود: جش عاطفه ها علی رغم اینکه به منظور تامین بخشی از نیازهای مادی دانش آموزان بی بضاعت است اما عمده ترین هدف از برگزاری این جشن؛ تقویت حس کمک و هم نوع دوستی در بین دانش آموزان است.

خضری با اشاره به میزان کمک های جمع آوری شده جشن عاطفه ها در مدارس طی سال گذشته خاطرنشان کرد؛ سال گذشته بیش از 270 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی از مدارس سطح شهر بانه جمع آوری شد.

ثبت نام بیش از 95 درصد دانش آموزان در سامانه سناد

مدیر آموزش و پرورش بانه در بخش دیگری از سخنان خود از ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 95 درصد دانش آموزان در این سامانه ثبت نام کردند.

وی همچنین از سامانهدی  تمام معلمان این شهرستان خبر داد و گفت:  تا امروز علی رغم ساماندهی معلمان مدیران مدارس نیز مشخص شده اند.

 کسب  رتبه برتر استانی توسط انجمن اولیا و مربیان بانه

خضری در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان شهرستان بانه برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب رتبه اول استانی شده اند.

وی نقش انجمن اولیا و مربیان را در پیشرفت دانش اموزان و حل مشکلات آموزشی بسیار موثر دانست و افزود: عمل به شاخص های مدنظر اداره کل آموزش و پرورش مهمترین عامل در کسب این موفقیت بوده است.

خضری؛ تشکیل انجمن اولیا و مربیان در مدارس؛ تشکیل و نظارت بر شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس؛ ساماندهی سرویس های مدارس؛ برگزاری آموزش های حضوری و غیر حضوری برای خانواده ها و ارائه مشاوره های دانش آموزی را گوشه ای از این معیارها برشمرد.

خضری آموزش و پرورش را نهادی وسیع دانست و گفت: پیشرفت آموزش و پرورش و کسب موفقیت های علمی و تربیتی این نهاد مستلزم مشارکت و همکاری همه اقشار جامعه؛ خانواده ها بویژه مسئولین است.



برچسب ها :

مدر آموزش و پرورش بانهسامانه سنادثبت نامانش آموزانجشن عاطفه هارتبه برتر استانیانجمن اولیا و مربیانبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی