یکشنبه 2 مهر 1396 / 16:46|کد خبر : 2829|گروه : اقتصادي

فرماندار بانه:

بیش از 90 درصد اقلام بازار بانه با نظارت مرزبانی وارد بانه می شود

بیش از 90 درصد اقلام بازار بانه با نظارت مرزبانی وارد بانه می شود

فرماندار بانه گفت: بیش از 90 درصد کالاهای بازار بانه از طریق معابر کولبری و با نظارت مرزبانی وارد بازار این شهر می شود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ محمد فلاحی فرماندار بانه امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهر اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 2000 کولبر در دو بازارچه موقت مشغول فعالیت هستند که روزانه بیش از هزار نفر از آنان اقلام مجاز را از بازارچه های مرزی وارد شهر می کنند.

وی افزود: این بازارچه های مرزی برای امرار معاش مرزنشینان و ارتقای سطح زندگی آنان راه اندازی شده است و کالاهای وارداتی توسط کولبران با نظارت مرزبانی است.

فلاحی خاطرنشان کرد؛ متاسفانه فضاهای مجازی وابسته به ضد انقلاب و شبکه های ماهواره ای بیگانه طوری وانمود می کنند که دولت همواره مانع از فعالیت کولبران است و این در حالی است که بیش از 90 درصد اقلام موجود در بازار بانه از طریق این معابر و توسط همین کولبران وارد شهرستان می شود.

فرماندار بانه؛ تشویش اذهان عمومی و وارونه جلوه دادن حقیقت را از رسالت های اصلی این شبکه ها و کانال های وابسته برشمرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد نیز بعلت عدم آگاهی از واقعیت موضوع با این جریان ها همسو می شوند که جریان اخیر در بانه نمونه بارزی از این عملیات روانی دشمن است.

فرماندار بانه از فعالان رسانه ای و شبکه های مجازی خواست در موارد مشابه به مقابله با این جریان ها بپردازند و در تببین واقعیت ها بمنظور تنویر افکار عمومی که از رسالات واقعی واصلی رسانه ها است تلاش کنند.

 



برچسب ها :

بازار بانهکولبریمعابر مرزیفرماندار بانهمرزبانیشبکه های مجازیماهواره

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی