چهارشنبه 5 مهر 1396 / 10:03|کد خبر : 2833|گروه : اجتماعي

مدیر کمیته امداد بانه:

جمع آوری 843 میلیون ریال برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت بانه در مرحله اول جشن عاطفه ها

جمع آوری 843 میلیون ریال برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت بانه در مرحله اول جشن عاطفه ها

مدیر کمیته امداد بانه از جمع آوری 843 میلیون ریال کمک های مردمی برای دانش آموزان بی‌بضاعت بانه در مرحله اول جشن عاطفه های امسال خبر داد.

جلال خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: امسال همزمان با سراسر کشور و استان کردستان جشن عاطفه‌ها در نقاط مختلف این شهرستان برگزار و خوشبختانه با استقبال گرم مردم خیرخواه روبه‌رو شد.

وی با اشاره به اینکه 27 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کردند، گفت: مردم و خیرین در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها 843 میلیون ریال به‌صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت بانه‌ای کمک کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بانه تصریح کرد: از این مقدار کمک جمع‌آوری شده 169 میلیون و 181 هزار ریال آن نقدی و 770 میلیون و 663 هزار ریال آن نیز بصورت غیرنقدی و در قالب لوازم‌التحریر، کفش، کیف و مانتوی مدارس بوده است.

وی از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در نوزدهم مهرماه جاری خبر داد و ادامه داد: این جشن در مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول سطح شهرستان بانه برگزار می‌شود.

خلیلی افزود: تاکنون 16 هزار پاکت برای جمع‌آوری هدایای نقدی دانش‌آموزان تهیه شده و چند روز قبل از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در بین آنان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 103 میلیون تومان پول در جشن عاطفه‌های این شهرستان جمع‌آوری شد اظهار کرد: امسال نیز کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده با هماهنگی مدیر همان مدرسه در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع می‌شود.



برچسب ها :

جشن عاطفه هابانهکمک های مردمیدانش آموزان بی بضاعتآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی