جمعه 7 مهر 1396 / 15:22|کد خبر : 2836|گروه : اجتماعي

امام جمعه موقت بانه خواستار ساماندهی دستفروشان در این شهر شد

امام جمعه موقت بانه خواستار ساماندهی دستفروشان در این شهر شد

امام جمعه موقت بانه با گله مندی از وضعیت دستفروشان سطح شهر، خواستار ساماندهی آنان شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بانه با انتقاد از استقرار دستفروشان در معابر و پیاده روهای شهر خواستار ساماندهی این وضعیت شد.

وی از شهرادر جدید بانه و اعضای دور پنجم شواری اسلامی شهر بانه خواست هر چه سریعتر نسبت به  ساماندهی این وضعیت اقدام نموده و مکانی مناسب برای فعالیت دستفروشان که از این طریق امرار معاش می کنند پیش بینی نمایند.

 امام جمعه موقت بانه همچنین  خواستار نظارت هر چه بیشتر شهرداری بر عملکرد سد معبر در برخورد با دستفروشان شد و خاطرنشان کرد، برای رهایی از این وضعیت باید دستفروشان ساماندهی شوند.
 

ماموستا کریمی در ادامه خطبه های خود به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی هم اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) متعلق به همه مسلمانان جهان است و پیروی از سیره این امام همام موجب سعادت در دنیا و آخرت می شود.

وی خاطرنشان کرد؛ دوستی و محبت اهل بیت افتخار اهل سنت است چرا که پیامبر اکرم(ص) همواره به این موضوع تاکید داشته اند.

امام جمعه موقت بانه در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت نظارت و کنترل جوانان از ناحیه والدین هم اشره کرد و گفت: جوانی دوره حساسی از زندگی است که جوانان در این برهه از عمرشان دارای عواطف و احساسات پاکی هستند که اگر این احساسات و عواطف مدیریت و کنترل نشوند بسیار خطرناک است.

وی تصریح کرد: دشمن و در راس آنها استکبار جهانی امروز با استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغی بدنبال القای فرهنگ غرب  در بین قشر جوان است که می طلبد والدین بیشتر هوشیار باشند.



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهساماندهی دستفروشانسد معبرآرباباخبرجوانانتاسوعاامام حسینعاشورا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی