سه شنبه 11 مهر 1396 / 08:40|کد خبر : 2843|گروه : فرهنگي

فرمانده سپاه بانه :

قريب به 60 هزار زائر از یادمان‌های دفاع مقدس بانه ديدن كردند

قريب به 60 هزار زائر از یادمان‌های دفاع مقدس بانه ديدن كردند

فرمانده سپاه شهرستان بانه گفت: قريب به 60 هزار زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس این شهرستان طي 5 ماه گذشته دیدن کردند.

سرهنگ مصطفی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام اين موضوع  اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت‌ماه تا پایان شهریورماه امسال، 59 هزار و 470 نفر زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور و پنج هزار خانواده نیز به‌صورت شخصی از یادمان‌های دفاع مقدس این شهرستان بازدید کردند.

وی گفت: شهرستان بانه به‌دلیل وجود یادمان‌های دفاع مقدس در بوالحسن و مزار شهدای گمنام سیران‌بند، به‌عنوان مناطق عملیاتی دوران دفاع در شمالغرب کشور شناخته شده و سالانه میزبان زائران راهیان نور سراسر کشور است.

فرمانده سپاه شهرستان بانه با اشاره به اینکه بیشترین کاروان‌ها از یادمان سیران‌بند این شهر دیدن کرده‌اند، تصریح کرد: بیشترین کاروان‌های اعزامی راهیان نور به این شهر مربوط به استان‌های اصفهان و یزد بوده است.

سلیمانی افزود: زائرسرای «شهید نصراللهی» سپاه بانه با ظرفیت اسکان شبانه 400 نفر، پاسخ‌گوی نیاز کاروان‌ها نیست و برای اسکان زائران از ظرفیت مدارس شهرستان که مکان مناسبی برای اسکان نیستند استفاده می‌کنیم.



برچسب ها :

بانهزائزيادمان هاي دفاع مقدسفرمانده سپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی